Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det nesespray til babyer på mnd? Eller må en bare bruke denne forferdelige nesesugeren??

Skrevet

Bruker saltvanns-nesedråper når lillejenta er tett i nesen. Tror ikke det fins spray. Spør på apoteket.

Skrevet

Til baby skal d kun brukes salvannsdråper eller morsmelk. Man bruker det først for å myke opp også bruker man nesesugeren for å få d ut.

Spray blir for voldsomt...

Det har jeg lest og blitt anbefalt av apotek, helsesøster og barnelege.

Snørr er gørr :)

Skrevet

Jeg prøvde også med saltvann da han var veldig liten, men det hjalp ikke. Kjøpte Rhinox 0-2 år, men passe på å ikke bruke mer enn akkuratt nødvendig. Han fikk før han skulle sove (ellers hadde han ikke fått sove).

Skrevet

Jeg måtte også som hun over her bruke rhinox 0-2 år om kvelden for at han skulle klare å sove for morsmelk og saltvannsspray funket ikke å den nesesugeren skjønte jeg ikke mye av! Fikk ikke ut noe, så da var nesespray eneste løsning..

Skrevet

vi bruker nesespray til barn MEN kun når det er absolutt nødvendig og bruker da sugern etterpå. så sånn sett drar man det jo ut igjen, når det er tett så er det tett og da har ikke saltvann hjulpet. på storesøster var dette problemet løst av seg selv samme dag hun beg å gå, merkelig nok. det har vel noe med stillingen på hodet og hals å gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...