Gjest Skrevet 7. november 2008 #26 Skrevet 7. november 2008 Hovedsaklig fordi jeg er student og har jobbet alle sommerne (da han har hatt ferie) Men også fordi vi har bodd på den andre siden av landet (i forhold til familie) de siste fire årene, så de turene vi har tatt har vært til familien. Har planlagt små turer flere ganger, men har alltid kommet noe i veien rett før vi skulle reise. Ene gangen døde broren min, så det var ikke helt på sin plass å reise på tur, en annen gang ble mannen min syk (lungebetennelse) I sommer skulle vi på tur (endelig) men så ble visst jeg gravid, og ville helst sitte med hodet i doskåla... Kjipern, men NESTE sommer da SKAL vi på ferie, om så alle er syke, jeg er gravid med trillinger og halve familien dør...ehhh, jahh
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #27 Skrevet 7. november 2008 åja trodde dere hadde dratt hver for dere på ferie jeg Men da har dere jo vært sammen, selvom dere ikke har vært langt avgårde
Gjest Skrevet 7. november 2008 #28 Skrevet 7. november 2008 Neida, vi har ikke resit så mye hver for oss heller. Ikke annet enn han i jobb og jeg på studieturer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå