Gå til innhold

Mann på tur med single damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det vært ok for dere å la mannen reise på helgetur (storby) sammen med to single kompiser, en gift dame og to single damer? Disse folka er venner og kollega.

Fortsetter under...

Skrevet

Vi trenger ikke stole på kollegaer, venner av osv så lenge vi stoler på mannen vår.. at han ikke gjør noe uansett.. så hvorfor ikke, hvis dere har et normalt forhold?

Skrevet

hvorfor skal ikke du være med?

Mulig vi er sære, men vi pleier ikke reise på utenlandstur eller storby hvor vi skal oppleve ting alene..

Vi vil gjerne dele opplevelsene med hverandre..'

Så - hvorfor blir ikke du med? og hvorfor er det så om å gjøre at han drar alene?

Skrevet

Er vel opp til deg om du stoler på han eller ikke. Men det er vel på slike turer en kanskje gjør ting man angrer på etterpå.. Litt for mye alko, og litt for langt unna kjæresten.. Fort gjort å glemme the real life. Julebord og "forretningsreiser"... Huff...

Skrevet

3+3=sex

Huff, nei nå var jeg stygg... Kommer jo an på om det er i jobbsammenheng? Og hvorfor du ikke skal være med..

Jeg har bare mannlige kollegaer, får lov til å dra på tur jeg da.. Eller "jobbfest"

Annonse

Skrevet

Ja.

Men det er ok for meg om kona skulle finne på å dele hotellrom og dobbeltseng med eksen også, så jeg er sikkert abnormal på feltet.

Skrevet

Spør igjen jeg..

Hvorfor blir ikke du med?

Skrevet

Sikkert fordi de har barn da vet du. Eller at hun ikke får fri. Eller er høygravid og ergo henger innpå her. Samme det vel.

Skrevet

Under "normale" forhold stoler jeg 100% på mannen min:) Men jeg hadde ikke likt om han dro på den turen du beskriver. Det er ingen unnskyldning, men med alkohol i blodet og om alt annet tilrettelagt er det nok lettere enn man tror å være utro.

Jeg hadde ikke dratt på en slik tur selv uten mannen min av de samme grunnene:)

Skrevet

Ja det hadde det.

Han har vært i Thailand med single og opptatte jente og gutte venner også.

Skrevet

HI her...

Jeg ble ikke spurt om å være med. Dette sa jeg fra om, og da sa han at jeg kunne sikkert være med hvisjeg ville. For min del passet det dårlig. Har flere barn, den minste ammer jeg fire ganger i døgnet. Så jeg var ikke lysten på å reise.

Det var min mann som dro i gang turen og han spurte mange flere enn de som ble med.

Det jeg ikke liker så godt, er at jeg faktisk ikke stoler 100% på ham. For ett år eller to siden, presterte han å miste gifteringen da han var på byn. Jeg ble både sint og lei meg, og han beklaget masse. Ringen fant han igjen inni jakkeforet. Altså, han innrømmet å ha tatt den av seg og lagt den i jakke lommen bevisst. ARG!

Men hva kan jeg gjøre? Han blir sint når jeg sier at jeg ikke stoler helt på ham, men han har jo lagt opp til det selv.

Vanligvis tier jeg stille om dette, men noen ganger knyter det seg i magen når jeg tenker på dette.

Skrevet

Han planla en tur uten å spørre om du ville være med???

Hva slags type er det her da?

Og tar av seg ringen på byen?

Nei, han hadde jeg ikke stolt på et sekund!

Annonse

Skrevet

Huff så vondt.. Sier ikke en gang utro, alltid utro, men han visste vel veldig godt at du ikke kunne joine da han dro igang turen. Synd han ikke vil bruke fritiden sin på deg og barnet. men single kolegaer i utlandet. Æsj for en kar.

Skrevet

At mannen min farter litt rundt uten meg er helt greit, jeg mangler genet for sjalusi jeg tror jeg...

Men jeg hadde ærlig talt reagert hvis mannen min hadde dratt igang en utenlandstur, invitert masse venner og kollegaer, uten at det var meningen jeg skulle være med. Det hadde såret meg.

Men at han er på messe i utlandet med jobb, turnering på andre siden av landet med håndballen osv, det er helt greit for meg.

Skrevet

anonym 15.22.. Jeg tror jeg spyr! Mener du virkelig at dere ikke kan oppleve ting alene??

Til HI:

Hvis du stoler på mannen din så. Det er ikke sånn at single damer hiver seg på en hver mann som måtte være i nærheten..

Men nå leste jeg at du ikke har så god grunn til å stole på han så..

Jeg ville være mer skeptisk til at han dro igang planlegginga av en tur uten at du hadde et ord med i laget. Det kunne jo tenke seg at du også ville på en tur. Er det hans venner som skal bli med?

Skrevet

Anonym 1522 her..

Klart vi kan oppleve ting alene, men det er da mye kosligere å dele det med noen?

Vi giftet oss fordi vi trives i hverandres selskap, og vil være sammen!

Og er det ikke da naturlig at vi vil gjøre ting sammen?

Vi jobber begge full dag, og mye overtid. Da vil vi benytte tiden vi har fri best mulig, og det er ved å gjøre ting sammen.

Hvordan det? Liker du ikke å være sammen med mannen din? Eller er du en av de forsmådde eks-koner/samboere?

Er venninnene viktigere enn mannen din?

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke syntes hadde vært noe ok nei. Sambo er mye ute og reiser med jobben - det legger jeg meg ikke opp i - det er tross alt jobb:) men hvis han hadde arrangert storbyweekend uten engang å spørre meg - siden det uansett ikke er snakk om en guttetur, det hadde jeg syntes hadde vært leit.

Skrevet

Jeg deler opplevelser med både mann og venner. Alt til sin tid. Og selv om jeg elsker å være sammen med mannen min, så trenger jeg andre impulser.

Og angående forsmådde eks-koner/ samboere, så har jeg vært bort i de ja. De klamret seg sånn til min mann at han ikke orket mer, og fant meg i stedet.. ;-)

Skrevet

Ja, så definitivt sånn i forhold til hva du bekymrer deg for.

MEN, i og med at jeg og mannen min ALDRI drar noe sted sammen (vi har aldri vært på ferie sammen) så hadde jeg vel kanskje vært litt snurt over at jeg ikke fikk bli med...

Skrevet

1522 igjen..

Nå skal det sies at vi er nygift også da :)

Vært gift i 1 år, og sammen totalt i 2..

Så selvom vi nå ikke vil være fra hverandre, så kan det jo endre seg..

Men hverken hans eller mine foreldre har vært noe særlig på ferie eller tur med "gjengen" uten partner, så vi er nok arvelig belastet begge to.

Foreldrene våre har nå vært gift i hhv 30 og 23 år..

Skrevet

Foresten så legger mannen min fra seg ringen sin over alt... (mest fordi han har lagt på seg de siste årene og ringen er litt stram)

Skrevet

aldri ferie sammen Spurven?

Hvorfor ikke, om jeg tør spørre?

Skrevet

aha.. Nyforelsket fremdeles. Ja, ja.. da så ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...