*veronica* Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Har dere tenkt tanken om og møte en klarsynt face to face? jeg gjorde det på onsdag, og fikk svar på maaaaaase av det jeg lurte på, og hun jeg var hos var VELDIG flink, hun sa jeg kommer til og bli gravid inne et år, muligheter for at det skjer før, men innen et år er jeg smelt på tjukka, jeg har et telefon nr til en dame som holder på med dette i son, for dere som ikke bor så langt unna, hun er også veldig flink, veldig profesjonell, hun snakker først om dere og sier ting som skal få dere til og tro på henne, om ting du gjorde som liten osv, så hvis du er intressert kan jeg gi deg mobilnr hennes med glede, hun anbefaler jeg på det varmeste PS! du får en hel time sammen med henne, og dyrt er det ikke i forhold til hva du får igjen! bare skriv under hvis du er intressert. klem klem*
Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 hva tar hu i pris da???? :D hørtes spennenes ut
*veronica* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 hei på deg jeg betalte 700 kr til hun jeg var hos på onsdag, riktignok var jeg der for og få kontakt med min døde bestefar, noen som funket, det er mulig det er billigere for en time med spå'ing, du kan jo få nr hennes, Helen tlf 926 62 216 hun er både seriøs og veldig dyktig, du kan jo ringe henne og høre, men for all del IKKE si hva du lurer på, for det er noe hun skal få opp av seg selv, bare si at du har et VIKTIG spm som du må ha svar på... hun bruker ca 1 time.
*veronica* Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2009 Må bare svare på mitt eget innlegg, jeg ble som spådd gravid innen 1 år, nærmere bestemt 4 mnd senere, jeg og samb hadde riktignok da prøvd og få barn i 2 år, uten hell, jeg ble gravid på den naturlige måten ) klem klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå