*Ønskergjerne* Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 ja,fikk TR på dagen denne gangen også... har 28 dagers syklus... ble spådd flere plasser om at oktober var mnd... men neida.. lurer på hva jeg skal sette som slagplan denne mnd??? noen tips??? hopper grasiøst over i 14 pp... grr... tenker meg at det blir legebesøk når d nærmer seg jul,å høre om videre utredning... har vært på GU men der så alt bra ut... :S noen som har en solskinnshistorie til meg?? kan også informere at jeg har hatt regelmessig syklus i snart 2 år,å ikke gått på p piller på 2 år iallefall... men hvorfor skjer d ikke no?!!!
Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Hei! Så kjedelig at det ikke gikk denne gangen heller! Skjønner at du ønsker det veldig nå etter så mange mnd. Det kan jo være kvaliteten hos mannen som det er noe med ???? Siden du er så regelmessig. Men for noen tar det jo bare litt tid. Etter halvannet år er det likevel greit å bli undersøkt litt. Hva med litt akupunktur på dere begge. Han jeg går til sier at det er mange som har fått hjelp ved å prøve det i noen uker..... Jeg tar det selv før neste prøverørsforsøk, men jeg blir gravid da, bare at jeg har mistet 9 stk. Så nå håper vi at behandlingen gjør at eggene sitter..... Lykke til, håper du blir gravid snart!
*Ønskergjerne* Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 så trist å høre at du har mistet så mange ganger:(:( håper spiren sitter på deg m akupunktur altså!!:)nesten så du fortjener d mer enn meg jo.. men håper på at d klaffer for oss begge:) vi skal på utredning etter nyttår,så vi får sjekke opp i kvaliteten på svømmerne da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå