Gjest Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 La henne for 3 kvarter siden, hun er slakk med rennende nese og litt feber i dag.. Siden det har vært litt hektisk så yenkte jeg at nå når hun sover, så kan jeg ta ansiktsmaske og en kopp kaffe og samle krfter "til neste økt".. Vanligvis sover hun i 2-3 timer nå uten å våkne. Dumme meg kom jo ikke på at søvnmønsteret hennes er annerledes når hun er forkjølet og har feber.. Så når marerittet hennes kom løp jeg ned for å roe henne... Høh.. Kom ikke på at jeg var grønn i trynet... Hun vrælte no helt forferdelig! Jeg tok henne opp og trøstet henne, når hun roet seg kikket hun opp på meg og SKRATTLO! Var sikkert et morsomt syn for en liten baby når hun vente seg til synet... Kommer ikke til å gjøre det igjen da, har helt sykt dårlig samvittighet og føler meg som verdens verste og tankeløse mamma:(
LadyBlackJack Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 huff.stakkars liten! men ganske morsomt også da,hihi
Trulte76 Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 beklager, men jeg kunne ikke annet enn å le av innlegget ditt hehe.. Godt hun syntes det var morsomt etterpå da hehe..hade sikkert kjipt meg selv jeg..nettopp våknet og ser en "grønn marsboer" på soverommet hehehe
Gjest Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Ja, ler av det selv nå, men må innrømme at der og da fikk jeg skikkelig vondt i sjela mi altså!! Ingen som ønsker å skremme vettet av de de er glad i... MEN... Er temmelig glad hun er så liten så får hun ihvertfall ikke varige mén;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå