Gå til innhold

Gitte:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med rugingen? er det noe symptomer på gang eller :-) kanskje vanskelig å si når man går på progrestron tilskuddet men :-)

Tenker på deg og krysser fingrene for deg:o)

Jeg startet med sprøyter i morgen, og har begynt å glede meg til jul i tivoli i københavn og julegaveshopping, og ikke minst å bli en ruger jeg også:o)

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt å høre fra deg :-) Utrolig at du skal igang med sprøyter igjen allerede, det er jo supert, da er det vel uttak om en 10-14dgrs tid, håper virkelig alt går vegen for deg nå, du har jo måttet lide deg gjennom så masse på vegen. Utrolig frustrerende å måtte avbryte, og MASSE penger i vasken. Blir du ruger har du u hvert fall en reel sjans til å bli gravid !! Men nå er det dette forsøket som gjelder, og det skal gå bra !!!

Jeg er vel flinkere til å være optimist på andres vegne enn mine egne... Er ikke så positiv om dagene, føler jeg har en slik liten mensmurring i bunn, som ikke er "gravidmensmurring" men skikkelig mensmurring.. Kjenner det igjen fra inseminasjonsforsøk. (har jo også positivt forsøk å sammenligne med). Er livredd for mensen, kommer til å gå i kjelleren..

Men skal holde motet oppe til det motsatte er bevist :-) Det kan jo være kroppen spiller meg et puss og likevel er gravid, er jo bare på rugedag 7. Positiv tenkning :-)

Ja du kan glede deg til Køben i november. Julen i tivoli åpner 14. november - sikkert kjempekoselig og stemningsfullt. Greit å benytte ventedagene til å få gjort litt juleshopping.

Nå skal jeg på jobb, ha en flott helg og stikk iveg !!!!

Klems

Skrevet

Ah den rugetiden går så sakte og da :-) hjernen går liksom å tror at man er gravid, mens korppen jobber med det ene og det andre, og tankene svinger mellom det positive og negative :-) jeg og er mye flinkere til å se positivt på andres situasjon enn min egen:-) men helt ærlig, har hatt en bra følelse for deg Gitte, så jeg tror det klaffer før eller siden på deg :-) (håper jo selvfølgelig du blir gravid NÅ :o)

ja herregud, kroppen min er så stappet med medisiner og hormoner at jeg finner ikke igjen mine egne normale tanker engang:o)

ha en fin helg på jobben da Gitte, og hold meg oppdatert på hvordan det går med deg :o)

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...