Gå til innhold

Savner dere allerede jeg jenter... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke misforstå :) Jeg er kjempeglad for at jeg endelig har kommet meg over til 1.tri, men føler ikke helt at jeg hører hjemme der. Her inne på ass.befruktning er det jo bare en gjeng med kjempepositive jenter og bra samhold!

All ære til alle dere flotte jenter :) Håper alle sammen kommer raskt etter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg, her inne er det godt å være. Masse positivitet og støttende mennesker som har stor forståelse for hverandre.

Men vi har jo alle planer om å følge etter deg, så kanskje blir det en gjeng inn på 1.tri etterhvert:-)

PS Jeg har vært på 1.tri før og trivdes ikke så godt, syntes til tider det var litt dommedagsstemning der inne, ble helt nervøs -og så endte jeg opp med å miste også...

Lykke til videre turbotrollet,og kos deg med graviditeten:-)

Skrevet

Skjønner hva du mener Turbotrollet. Jeg har kommet meg over i 2. tri, men er å kikker på ass befruktning hver dag. Hørte liksom hjemme her. Får ikke samme tilhørighet på de andre sidene, men vil for ingenting i verden bytta bort situasjonen jeg er i. Det tok 3,5 år å komme dit jeg er. Det er en super gjeng her inne som har forståelse for situasjonen man er i.

Ønsker alle her inne lykke til, og ønsker at dere alle kommer videre om kort tid!

Klem..

Skrevet

Helt enig med tidligere talere! Grunnen til at dere ikke ser så mye til meg lenger er rett og slett at jeg er mindre her inne - prøver å få tiden til å gå uten å bli helt fiksert, i alle fall frem til vi forhåpentligvis ser et bankende hjerte (eller to!!...).

Når jeg er innom går jeg fortsatt alltid hit først :-) Så innom gravide slitere, og så til 1.tri - men der føler jeg meg heller ikke hjemme. En ting er at det kan være mye negativ stemning der, men i tillegg så er det jo endel klaging over det jeg kaller småting ;-) Så i stedet for å nekte noen å få utslipp for sin frustrasjon (som de selvsagt har all rett til), så er jeg ikke så mye der inne.

Kom etter, kom etter, fort, fort, fort!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...