Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Jeg har for mange år siden selv hatt et rusproblem, og alle dere som rører rusmidler under graviditeten har et rusproblem, det er det ingen tvil om jenter. man kan lure seg seg selv til og tenke at 1gang og aldri mer osv,,,men dere vet innerst inne at det kommer til å skje igjen. med rusproblemer følger det ofte mange andre problemer som man ikke prater om ofte psykiske problemer. mange av dere som leser dette innlegget kommer til og benekte at dere har et problem og det er faktisk veldig ofte et tegn på at man faktisk har problemer. jeg vil bare fortelle dere at det finnes hjelp og få og det er selvhjelpsgrupper som heter anonyme narkomaner, alle i gruppa er selv brukere og ingen utdanna personer er med, men det er mange der som har holdt seg unna rusmidler i mange mange år som kan fortelle hva de selv gjorde for å få hjelp. dere vil møte andre mennesker som tar imot dere med pne armer og ikke dømmer dere uansett hva dere måtte ha gjort eller ikke. det er helt gratis og delta og den eneste betingelsen for medlemsskap er et ønske om å slutte og bruke rusmidler.se også på nettet på anonyme narkomaner. lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Selv om man overhode ikke rører rusmidler under et svangerskap kan man ha rusproblemer. Jeg var selv helt nyktern under mitt svangeskap, til tross for store rusproblemer. Jeg er tidligere narkoman, men narkoman vil jeg altid være selv om jeg nå er nyktern! Jeg kan aldri stolte 100 % på meg selv når det gjelder rus, men jeg kan prøve så godt jeg kan å avstå! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå