Gå til innhold

Avent eller MAM som hadde velling-smokker til flaskene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna tar bare MAM, så håper det var det......

Skrevet

Avent har.. men sikkert på at Avent smukker ikke passer i MAM flaskene da?

Skrevet

Både Avent og MAM har. Min erfaring er at MAM sine er lettest å få tak i, og jeg/vi liker de best.

Skrevet

Bruker MAM-smokker i Avent-flaskene vi. ;) Liker de flaskene best, mens snuppa liker de smokkene, så da må vi kompromisse. ;)

Skrevet

Så fint! :D

Vet du hvor man får tak i MAM sine...? Er det de smokkene som ser ut som vanlige flaskesmokker, men det står at de er til noe annet...? *ler* Skal ikke være lett ;P

Skrevet

Jeg vil også vite hvor man får kjøpt velling smokker! Har vært på Meny, Ultra, apoteket og Barnas Hus, men ikke sett de. Står det "velling smokk" med store bokstaver på? he, he. Kan jeg ha oversett de? Har sett på Avent hjemmesidene, men ikke funnet dem der heller... Skal ta en tur til på apoteket og Meny i dag, og så får jeg prøve Babyshop i morra.

Skrevet

dytter til jeg....vil også vite hvor man får tak i velling smokker.

Skrevet

kjøper de bare i vanlige dagligvare butikker;) kjøp i str 3 i MAM smukkene. de har stort nok hull..

Skrevet

Jeg ga masse velling til førstemann, og dette er min erfaring.

Avente sine største smokker har ikke store nok hull til all type velling.

Dr Brown er supre, men blir litt søl å blande i.

Mam har supre smokker + at de er best å blande i pga den løse bunnen. Ta i vann først og fyll på pulveret fra bunnen av. Da er det lettest å riste uten å få klumper, samt at ingenting setter seg fast i smukken.

Skrevet

Jeg kjøper mine velling smokker på Barnas Hus, har ikke sett de i noen dagligvare forretninger rundt her jeg bor.

Skrevet

Nummer 3-smokkene til MAM har for lite hull til velling etter min erfaring iallefall. Min ble bare sint når vi prøvde, så her ble det klipt opp større hull :) Men får man kjøpt smokker med større hull enn hva nummer 3-smokken har altså? Det har ikke jeg sett heller.

Skrevet

Nettopp det frøkna blir her også, når jeg hele tiden må klemme ut korn (?) som sitter fast i hullet...

Skal prøve å klippe litt i kveld, se om det hjelper. :)

Skrevet

MAM sine smokker er merket med en x. Jeg har kjøpt mine velling- smokker SparKjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...