Nordhagenjentene :) Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Frøkna tar bare MAM, så håper det var det......
Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Avent har.. men sikkert på at Avent smukker ikke passer i MAM flaskene da?
liny Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Både Avent og MAM har. Min erfaring er at MAM sine er lettest å få tak i, og jeg/vi liker de best.
Nordhagenjentene :) Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2008 Bruker MAM-smokker i Avent-flaskene vi. Liker de flaskene best, mens snuppa liker de smokkene, så da må vi kompromisse.
Nordhagenjentene :) Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 Så fint! Vet du hvor man får tak i MAM sine...? Er det de smokkene som ser ut som vanlige flaskesmokker, men det står at de er til noe annet...? *ler* Skal ikke være lett ;P
Ophelia & Jr. Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Jeg vil også vite hvor man får kjøpt velling smokker! Har vært på Meny, Ultra, apoteket og Barnas Hus, men ikke sett de. Står det "velling smokk" med store bokstaver på? he, he. Kan jeg ha oversett de? Har sett på Avent hjemmesidene, men ikke funnet dem der heller... Skal ta en tur til på apoteket og Meny i dag, og så får jeg prøve Babyshop i morra.
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 dytter til jeg....vil også vite hvor man får tak i velling smokker.
Susanne&Leander Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 kjøper de bare i vanlige dagligvare butikker;) kjøp i str 3 i MAM smukkene. de har stort nok hull..
It's all about me Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Jeg ga masse velling til førstemann, og dette er min erfaring. Avente sine største smokker har ikke store nok hull til all type velling. Dr Brown er supre, men blir litt søl å blande i. Mam har supre smokker + at de er best å blande i pga den løse bunnen. Ta i vann først og fyll på pulveret fra bunnen av. Da er det lettest å riste uten å få klumper, samt at ingenting setter seg fast i smukken.
Gjest Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 Jeg kjøper mine velling smokker på Barnas Hus, har ikke sett de i noen dagligvare forretninger rundt her jeg bor.
Gjest Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Nummer 3-smokkene til MAM har for lite hull til velling etter min erfaring iallefall. Min ble bare sint når vi prøvde, så her ble det klipt opp større hull Men får man kjøpt smokker med større hull enn hva nummer 3-smokken har altså? Det har ikke jeg sett heller.
Nordhagenjentene :) Skrevet 7. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2008 Nettopp det frøkna blir her også, når jeg hele tiden må klemme ut korn (?) som sitter fast i hullet... Skal prøve å klippe litt i kveld, se om det hjelper.
liny Skrevet 7. november 2008 #13 Skrevet 7. november 2008 MAM sine smokker er merket med en x. Jeg har kjøpt mine velling- smokker SparKjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå