Gå til innhold

Simo kombi, eller Emmaljunga mondial duo kombi???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville valgt en Simo, har selv en Simo Duo, og kan ikke skjønne hvorfor alle klager sånn på at den er tung og stor. Understellet er jo i aluminium og den kommer lett gjennom alle dører - i motsetning til forferdelige Quinny Freestyle som jeg har hatt tidligere, der måtte jeg ta av ene hjulet for å få den helt inn i huset.

Kan godt være at Emmaljunga også er bra, men jeg syns ikke de er noe fine, derfor har jeg valgt Simo og er veldig fornøyd!!

Lykke til!

Jeg har emmaljunga mondial. Er kjempe fornøyd, den er utrolig nydelig. Den er selvfølgelig litt tung men jeg har ingen problemer med å få den ut og inn av bil og er ikke særlig sterk av meg heller.

Så jeg anbefaler den:)

Jeg trodde mondial og city cross var like lette om man velger det lette understellet til mondial? Tenkte alle kunne komme med et klart svar, blir jo så forvirret. Jaja, om jeg blir megamisfornøyd får man jo vurdere å bytte... Det er en litt for stor jungel av barnevogner hvertfall!

Men takk for innspill, og vil gjerne ha fler. Både hva dere har vært fornøyde med og misfornøyde.

Annonse

Du må helt klart velge Emmaljunga! Personlig synes jeg Simo vognene av utseende er helt forferdelige! De har jo knapt forandret seg siden 80 tallet og ser ut som våre egne dukkevogner fra da vi var små. Emmaljunga vognene, spesielt edge og mondial er kjempefine og mer moderne. De oser kvalitet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...