loffmusa Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Vår vesle jente hun er veldig selskaps syk,dvs ligger ikke mye alene for da skriker hu.. Hun legges i vugga etter mat el stell eller rett å slett etter litt kos med oss. Hun begynner å små hyle litt og etterhvert går dt over i skrik. hun hentes og legges på gulvet på treningsmatta jeg kjøpte på barn og utstyr og da er dt stilt. Hun får et teppe over halve kroppen og ligger å stirrer mot tv, (lysene) hihi.. og etterhvert går skravlen og jeg kan gjøre alt jg vil Hun er 9 uker... ARTIG:) flere??
Nattinatta Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 har ikke treningsmatte da, men en gutt som elsker å se på tv / disse lysene. hehe... artig, men hvordan skal dette å??!! haha...
loffmusa Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 lille-spiren ble lille-prinsen Syns det er skummelt me den stirringa på tv jeg... Er jo ikke bra å se tv:O matta ligger 2 m fra tv, må nok legge den enda lenger vekk MEN ,må passe på at gutten din ikke blir tv slave da hehe
Nattinatta Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 hehe, ja tanken har slått meg. han blir heeelt fasinert.
Gjest mphs Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 HAr brukt gym matten vår mye. Ett av de beste kjøpene vi har gjort. Hun og storesøster på 3 år bruker den mye. Men nå er hun 7 mnd og det er artig å utforske runt om kring. Kommer seg rundt i stuen og kjøkkenet på egenhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå