Gå til innhold

Noen andre som har barn på 11 måneder, som ikke sitter stabilt, kryper eller reiser seg opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter i spenning på utvikling.Er ikke kommet i gang med noe av dette. Er det noe gale eller er hun bare sen. Hun har i alle de 11 månedene lagt lite på seg. Kan jo være en faktor at hun er liten og spe. Blir litt mer beroliget om det er flere i samme situasjon.

Skrevet

Iille jenta vår på 11 mnd sier ikke mamma eller pappa. Sier mamma og pappa til henne i nesten alle anledninger, men ingen respons. Men vinke og klappe kan hun!

Alle barn er forskjellige, bare ta det med ro, jenta di finner nok snart ut at det er på tide og krype/krabbe/reise seg opp snart=)

Skrevet

Takk. Ja jeg tror hun bare er sen. Jeg ser jo at hun følger med i annen utvikling. Sier mamma og pappa i gitte situasjoner , gjemmer seg bak kluter og titter frem, viser hvor stor hun er osv. Men helsesøster er bekymret og har henvist oss til sykehuset. Der har vi vært før og alle prøver var fine. Er nok en kombinasjon av liten vekt (6200 g nå på 10 måneders kontrollen )og mangel på motorisk fremgang at vi har fått ny time der.

Flere som har erfaringer rundt dette?

Skrevet

Så vidt eg huskar er det 12 mnd som er "fristen" til å begynne å krabbe/krype (altså med magen oppe frå golvet...), viss ein skal holde seg innanfor normalen.

Eg er veldig spent på kva som skjer på 1-årskontrollen (på onsdag) med jenta vår (er no 1 år og tre dagar), som ikkje krabbar eller set seg opp, og som har langt ifrå styrken som trengs for å reise seg/holde seg på beina. Ho har ein fenomenal teknikk der ho åler seg framover golvet, og ho kjem seg opp på alle fire, men kollapser etter eit par sekund. Viss eg set ho opp på golvet sit ho fint ei stund, men snur ho seg eller strekker seg etter noko, veltar ho (prøver ikkje å ta seg for).

Ho kan leike bø titt-titt bak hendene/ein klut/teppe, ho kan vinke og har akkurat begynt å seie "dæddæ" (hadet?) når ho gjer det. Seier pus/psssssss til alt som beveger seg, og er ei veldig blid og fornøgd jente. Det einaste som ikkje er heilt normalt med ho er vel det at vi ikkje fekk ho til å ta fast føde i det heile tatt før ho var 10,5 mnd. Ho har lagt fint på seg heile tida (9185g ved 10 mnd).

Vi er altså fleire i same situasjon, om det er nokon trøst :o)

Skrevet

Ja, det er en trøst når vi får høre om andre i samme situasjon.

Det gikk fint på 10 måneders kontrollen? Som du ser er vi henvist til Haukeland sykehus. Men de har ikke akkurat tatt det som en hastesak. Fått time sent i januar. Men jenten vår er også blid og fornøyd. Skal jenten din i barnehage nå eller ? Vår skal i bhg etter nyttår. Hvordan skal det gå tenker jeg. Skal hun ligge i sandkassen? Ja ja.Vi tror hun bare er sen, men helsesøster er bekymret. Vi tar i mot den hjelpen vi kan få. Du får gi en lyd på onsdag ,hvordan reagerte helsesøster?

Gratulerer med overstått 1 års dag. Tiden flyr, det er helt sikkert.

Skrevet

Vi fekk ingen kommentar anna enn at jenta var normal på 10-mnd kontrollen. Det var barselgruppe og, og berre 1 av 4 hadde begynt å krabbe. Det var og greitt at ho ikkje hadde begynt å ete, i og med at ho la bra på seg.

Ja, Haukeland er litt treige med saker som ikkje er akutte, vi måtte vente lenge på time til utredning for astma (henvist ved 9 mnd fekk time ved 12 mnd). Men så var/er ho ikkje veldig plaga, det kjem i periodar.

Jenta vår begynner ikkje i barnehage enno, eg blir heime litt lenger, fram til neste haust i første omgang så får vi sjå. Eg lot ho sitte litt ute i grusen i går (første gong ho har vore nede på bakken, med unntak av å ligge litt på graset i sommar), og ho syntes det var kjekt, men stappa alle steinar og sand ho kunne finne i munnen. Trur vi venter litt før vi prøver igjen. Viss jenta di ikkje verken kryper eller set seg opp når ho begynner i bhg, vil eg tru ho kjem til å sitte ein del i vogn når det er utetid.

Eg skal fortelle korleis det går på kontrollen, greitt at det er legekontroll og synest eg, har lyst å ta opp det med at ho ikkje er spesielt villig til å ete heller. Det KAN jo vere ein eller annan fysisk grunn for det og...

Skrevet

Hei igjen!

Då har vi vore på 1-årskontroll. Eir er no 1 år og 8 dagar.

Følte meg litt nedtrykt etter kontrollen, dette er første gong ho har fått "ikkje bestått" på noko. For det første har ho gått ned i vekt, og det ganske grundig og, frå 9185 til 8765 (altså over 400g, og no er ho lettare enn ho var var 8 mnd.!). Og så var det motorikken. Helsesøster sa at krabbinga (altså på alle fire, med magen opp frå golvet) egentlig ikkje er så viktig, fordi det ikkje er alle som gjer det. Men når tuppa no er passert 12 mnd burde ho klare å reise seg opp på kne, viss ho holdt seg i noko. Ho burde vise ein interresse for/vilje til å prøve å komme seg OPP her i livet.

Imidlertid sa ho at det ikkje var alarmerande, og ho kunne godt sjå det an 1 mnd (vi må på ekstra veiing då, så ho kunne sjå på motorikken samtidig), men vi kunne godt nevne det for legen og). Då vi kom inn til legen blei Eir først vettskremt (skeptisk til fremmede, forkjølt og hadde nettopp fått to sprøyter), og så nekta ho plent å vise kva ho kunne/ikkje kunne på matta på golvet. Ho låg berre og skreik,snudde seg mot meg og holdt fast i buksa mi utan å prøve og klatre opp på fanget mitt (eg sat på golvet). Så eg måtte forklare at ho kan komme seg opp på knærne, men dett ned igjen etter eit sekund eller to, at ho kan "klatre" over beina mine viss eg sit på golvet, men at ho ikkje kjem seg opp i kneståande, og har langt frå styrke nok til å stå.

Legen meinte (slik som HS) at ho BURDE klare å komme seg opp på kne no, men han var ikkje sikker på om barneklinikken ville sjå nærmare no, eller om dei ville gje ho litt meir tid. Men han ville ikkje avgjere det, så han skreiv henvisning. Vi vil få eit brev i posten enten med innkalling til fysio, eller med beskjed om å sjå det an ei stund.

Så vi er ikkje så mykje klokare, men i det minste er det bra at dei er flinke å henvise vidare, det vil jo vere mykje bedre å finne ut av eventuelle "feil" så tidleg som mulig.

Når er jenta di 1 år? Lykke til på kontroll i alle fall, send meg gjerne pm når du har vore (ev. når du har vore på Haukeland, kva det no er som kjem først), kjekt å følge med andre med liknande "problem" som oss.

Skrevet

Til Ranveig R . Jeg får ikke sendt pm til deg. Er postkassen din full eller er det ikke åpnet opp for pm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...