fødte på termin 5/5 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Det er først gang på 6 mnd jeg har sovet så lenge selv. Tjoho. Håper det går bra med dere andre som også nattavvender. Lykke til.
Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Uff kjenner jeg blir misunnelig...Blir ikke mye søvn her enda. Men grattis- må være utrolig deilig!
loffmusa Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 jøss. heldig jeg kansje,som slapp nattavvenning. mi jente sov hele natta hver dag etter vi ble kvitt kolikken.. hun fikk det da hun var 2 uker og ble kvitt det ved ca 5 -6 uker. nå er hun 9 uker, å her er det ro fra kl 21 - 0600-0800
fødte på termin 5/5 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2008 Hvor gammelt er barnet ditt? Min er nå 6 mnd...
Gjest Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Min er 6,5 mnd. Har nattavent siden helgen. Men f.eks i natt våknet han3x før midnatt, legger han syv. Så ca en gang i timen frem til pupp kl 6... Vi bytter på å stå opp, men er slitne både pappaen og jeg. Holder som regel med smokk og vann. Men lurer på om vi må kutte smokken helt...
Gutt 05 og 08 Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 hei, min sønn på 10 uker klarte og sove fra kl 21.30 til 07. for første gang i natt. det var skikkelig deilig, helt utvilt når jeg våknet.
Nattinatta Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 ja er det ikke deilig! Slik hadde vi det også! Og slik hadde vi det også... Frem til 2,5 - 3 mnd alder. (ikke for å ødelegge følelsen, men for å forbedrede..!) Vi tenkte at vi hadde en gutt som kom til å sove slik hele tiden. men plutselig har han villet ha 1-2 måltider om natten, og er lys våken kl 5... Det er kjedelig, for vi var så sikre på at han ville fortsette i det gode mønstret! Så forbred dere på nattrutinen KAN forandre seg, og du blir like trøtt igjen... desverre. Men det er iallefall odt så lenge det varer, og NYT det!!
Nordhagenjentene :) Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Sånn var det her også... Vi hadde Frøken Sovehjerte frem til hun var 2,5 mnd... Sov fra kl 22 til 06, og gjerne videre til kl 10 etter mat... Og så startet moroa! *ler* Ved 3 mnd regulerte hun seg selv til leggetid ved 19-20-tiden, og våknet etterhvert 4 ganger om natta... Så da ble det grøt og velling fra 4 mnd, og nå sovner hun 19-20, sover til ca 01.30, får mat og sover til 05-06, da er det opp i vår seng (fordi jeg ikke orker å stå ved senga hennes og roe ;P) og så sover vi til 07-08. Så dere som har små babyer som sover på natta; UTNYTT det og få nattesøvn!!! Det kan hende dere ikke er like heldige i lengden, dessverre. Men jeg håper det for deres skyld, jeg savner å sove mer enn 4 timer i strekk. ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå