Gå til innhold

Ligament smerter når man ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

gravid?

Jeg vet at det er dette jeg hadde i går, smerter når jeg snudde meg rundt i senga. Men jeg er ikke gravid, har tatt to tester som er blendahvite og får en svak plusstegn lang over tiden(4 timer) så jeg er ikke gravid.

Men mensen kommer fortsatt ikke, å jeg har nå ligamentsmerter. Er det mulig jeg kan ha fått feks en betennelse på eggstokkene eller noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei brukte du cb? Isåfall har jeg aldri opplevd en skyggestrek engang når jeg har fått negativ test.Om du ikke får blødning ville jeg tatt en ny test om et par dager:)

Skrevet

Jeg har brukt CB, aldri fått skyggestrek jeg heller. Men mange andre har visst fått det, å siden jeg fikk det så lenge etter at testen er gyldig så skal jeg vel også se bort fra den??

Skrevet

tror nok jeg hadde tatt en til om jeg var deg.....

Skrevet

Ja, men atte om jeg er gravid nå så er jeg rundt åtte -ni uker på vei, så det burde da slått ut på CB forrige uke da eller???

Skrevet

er du åtte uker, så ville den helt klart slått ut, ja

Hvis du derimot ikke er mer enn 4-5 uker, kan det jo hende at du har hatt en kjemisk graviditet. Jeg har hørt om en del som har hatt det, og da får man gjerne svak pos. test lenge etter at testen ble tatt.

Skrevet

Hvorfor tar du ikke en tur til legen og tar en blodprøve? Mye enklere enn å gå rundt og lure. Og hvis mensen har uteblitt i 8-9 uker så kan det jo være lurt med en legetime uansett...

Skrevet

Nei, den har ikke vært borte i 8-9 uker, er jeg gravid så vil jeg være runddt 8-9 uker på vei.

Hadde en kort mens på 2 dager, men har egentlig bare bestemt meg for at jeg ikke er gravid nå, å bruker ikke mer tid på dette.Hadde jeg vært gravid så hadde jeg vært mer sikker enn dette.

Takk for alle som har svart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...