Sussa85 - snart 2? Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jeg trodde at jeg var en av de heldige som fikk ei datter som hadde 0 problem med amming.... ikke ble jeg sår..og jeg hadde i starten mer enn nok melk... Men etter 3 uker begynte hun å få mer ogmer luftproblemer... da hun ble 6 uker resignerte jeg og begynte med minifom på tross av alle advarseler..(fikk det anbefalt)... Hun ble bedre omtrent over natten.. heldigvis tenkte jeg da.... hun haddeogså lagt godt på seg fram til 6 ukers kontrollen.... og alt var okey... Men så de siste ukene nå har ting blit værre igjen... og hun har d værre enn noen gang... Jeg har vært bekymret for at hun har fått i sg lite melk og lagt på seg for lite.. mandagen (3/11) dro jeg på hs og veide henne..og fikk bekreftet mine mistanker.. hun veide bare 70 gram mer enn på 6 ukerskontrollen:( hun blir 3 mnd 16 nov) altså bare 70 gram på en mnd... Men jeg mistenker at hun har veid mer.og så gått ned de siste to ukene... jeg har fått mindre og mindre melk..ettersom hun aldri klarer å die ordentlig...hvert eneste måltid er med skriking..og virring ved brystet... høyre bryst har alltid vært værst..og hun vrir hodet unna gang på gang..og hyler.. i tillegg har hun så mye luft at hn hyler til pga av det og:( Og det virker som d blir værre når hun spiser.dette i kombinasjon med at hun sover 7-8 timer på en natt..så gikk melka veldig ned..d tror jeg er grunnen til vekttapet.. Hun har så vondt når hun dier at hun tilslutt gir opp..og kun vil ha smukken som trøst... har prøvd å holde den unna og..men da er hun helt trøstesløs.. Hs sa at hun bare måtte få den... Snakka så med hs..og hun sa amme hver eneste time på dagtid fram ti i dag (torsdag)..så var jeg tilbake til veiing i dag.. hun hadde lagt på seg 20 gram i følge vekta siden mandagen..men hun hadde avføring i dag før veiinga...(FULL bleie).og har ikke hatt d på 12 dager..så antar at hun har lagt på seg mer.. Siden hun hadde lagt på seg så fikk jeg i dag beskjed om å ikke gi tillegg..skal tilbake til mandag og veie henne igjen.. Fysio så også på henne i dag..og kunne fortelle at hun er råstiv på den ene siden... og hun låser skuldra litt pga av dette.. fikk time 17 nov.. Men det er pga av dette jeg blir litt fortvila..jeg kan da ikke gå og vente til 17 nov på å se at hun blir bedre.. jeg skal ha dåp før den tid..og jenta bare skriker... hun ble MYE værre etter at fysio hadde sett på henne i dag.. fordi hun naturlig nok strekte en god del på henne..og hun skrek nonstop fra kl 16 til rundt kl 21 da hun sovnet.... jeg klarer ikke å se på at hun har d slik.. og så kan jo dette med nakken ha noe med mage/luftprobleme og? Finnes det noen jeg kan oppsøke? Andre enn på hs? Eneste fysio sa i dag var at jeg skal gjøre tøyeøvelser..så skal hun sjekke hvordan d har gått den 17 nov. Jeg gir som sagt minifom fortsatt..fikk i dasg beskjed om å øke dosen.. Jeg har prøvd te..(både til meg og henne).. jeg har prøvd sukkervann (når det er ille..uten virkning).. jeg masserer og bærer..ingeting hjelper.. jeg har kuttet ut: sjokolade, løk, kål, brus, koffein, sterk mat og sikkert mer jeg ikke husker akkurat nå... hjelp:( jeg får jo ikke gjort ferdig noe til dåpen.. er frustert nå..mest av alt fordi jenta mi har det så sinnsykt vondt..gråter seg i søvn omtrent hver gang hun skal sove nå..:(sukk... Det ska også nevnes at jeg helst ikke vil gi mme uten at jeg må...jeg VIL få til ammingen... men jeg får ikke til å øke produksjonen veldig... pumping er vanskelig pga av utdrivningsrefleksen..vurderer å spørre etter slik nesespray..noen som har erfaring med det? I tillegg er hun like "vanskelig" på flaska som på brystet..hun har jo like fullt vondt.. og luftsmertene er jo der uansett... Hva kan jeg øke melka med..? har prøvd å ligge i sengen med barnet i 2 døgn... spise godt..drikke godt..drikke ammete.. gå tur..slappe av.. Jeg klarer ikke vørterøl og øl generelt i hele tatt..så det er utelukket... Så jeg lurer jo egentlig på om det er noe i kosten min hun ikke tåler..eller om det er nakken som resulterer i "kollikk" smertene hennes..? jeg har ikke prøvd å kutte ut melk helt... men jeg drikker/spiser veldig lite melkeprodukter..så rart om d skulle være det i grunn... Kan barn reagere på sukker? Alle sier at det er normalt at d kan gå opptil 14 dager uten avføring for barn som kun får mm... men jenta mi har skikkelig vond ti magen dagnee før hun egentlig får sluppet ut driten.. d kan da umulig være riktig?.. Man kan se lettelsen når det endelig slipper.. da har hun krestet i flere dager (krestet=presset) Hvert måltid her er blitt en utfordring og ett slit.. jeg orker snart ikke mer.. er for fælt å se på..og jeg blir så sliten.. er redd jeg mister melka helt pga av dette stresset......... HVA KAN JEG GJØRE??? Ble ett langt og uoversiktelig innlegg... men jeg sitter her med tårer i øynene og klarer ikke fokusere.. Og når det er sagt så vet jeg at jeg ikke burde stresse..og at man ikke skal amme på en hver bekostning... Og me barn er like friske og fine som andre.. Men når det er like vanskelig å gi flaske så kan jeg likegreit fortsette amminga... . Jeg får vel finne sengen.. nettene har til nå heldigvis vært fine! Og da spiser hun godt.og skriker lite... men så kommer morgen og formiddag og helvete er i gang:( Stakkars jenta mi... Har prøvd å amme i sengen også på dagtid..men da er d ille uansett..så er ikke stillingen heller.. jeg vet snart ikke mine arme råd.. Takk til de som orket å lese dette...
camosilla Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Huff, skjønner at du er fortvilet. Har ikke hatt problemer med nakke og luft her hos oss, men leser stadig at manuellterapaut og kiropraktor skal hjelpe? Du kunne ikke prøve en av de alternativene og kanksje få en time tidligere? Skjønner at du ikke vil gi opp ammingen. Jeg slet også mye til å begynne med og hadde lyst til å gi opp flere ganger. Plutselig gikk det seg til og jeg fullammet til 6 mnd. Hadde brystbetennelse, og dermed gikk prod kraftig ned. Fikk sån nesespray du lurte på og den hjalp veldig. Da kommer melka mye fortere. Det ville jeg prøvd var jeg deg:) Pumpet ut et måltid ca. 2timer etter han hadde spist kveldsmåltid (noen uker) og fikk masse melk igjenn. Nå skal det sies at først hadde jeg manuell pumpe, men kjøpte en elektrisk (medela swing) og da gikk pumpingen som en drøm og fikk ut mere. Det ordner seg nok skal du se. Prøv å slappe av så mye du kan og drikk masse. Legg deg å sov når snuppa sover. Lykke til!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Uff da.... Detta høres ikke bra ut nei! Ta kontakt med lege og hør om du kan komme inn til kiropraktor eller manuellterapaut! Kan hende hun har skikkelige låsninger! Hørt om mange barn som har slitt med å hatt låsninger som har blitt en helt annen unge etterpå!
vårspirene Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 All ære til deg som prøver å få til ammingen! Men hvis jeg var deg, ville jeg nok prøvd å innføre flaske og mme hvis vekten ikke begynner å rase oppover snart.... Min erfaring er at det løser mange problemer. Jeg ga opp ammingen etter to mnd. Det var et STORT nederlag, men ungene mine fikk det mye bedre. Når de lærte å ta flasken, ble de gode og mette, og mindre vondt i magen. Mitt synspunkt er at amming er best, men ikke til enhver pris. Men du må selvsagt gjøre det du føler for! Uansett hva du bestemmer deg for, vil det bli bedre etterhvert.
Thumper Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Heisann, dette høres veldig tøft ut for dere stakkar!!! Jeg har et snev av samme problem som deg, men kun et snev, jeg prøver ikke å bagatellisere det du opplever, men si at jeg forstår deg. Sønnen min har lagt på seg bare 535 gram siden 10 sept, og egentlig skal de legge på seg ca 150g i uken nå... Jeg ammer og han spiser nå bare litt av gangen, eller, jeg føler at før så spiste han lenger av gangen, hadde rapepause og spiste litt til, han gulpet også mer før. Nå bare spiser han litt og vil sjelden ha mer etter han har rapet.. Jeg fikk også beskjed om å legge han til brystet hver time, for å øke min produksjon og at han skulle få i seg mer, men det endte med t han ofte grein når jeg la han til, tror han var lei hele brystet.... Og det med flaske, han skjønner ikke helt poenget med det han heller.... Så sier du noe veldig viktig, at vet at du tenker på dette og bekymrer deg, så kan det gjøre at melken reduseres/ mistes, så blir man ennå mere streset.... ikke lett dette her... Men du høres ut som har prøvd det meste og virkelig ønsker å få til ammingen, men viktigst at vesla skal slippe å ha det vondt, jeg lurer på, har du prøvd å gå til kiropraktor? Jeg går til ei sim er utrolig flink!!! Hun gikk over hele sønnen min (hadde ingen plager han da, var bare fordi jeg gikk til henne med bekkenløsning under graviditeten, så tok hun er sørvis (hihi) på gutten da han var 2,5 uker ) Hun sjekket ryggraden hans, ledd og ben og generelt hele han!!! I tilegg så hun litt på mens jeg ammet, og så på sugeteknikken hans, og hvordan han lå med nakken. Kunne en kiropraktor behandlet din lille? Jeg tror jeg ville tatt en telefon, ringt litt rundt og hørt, om du bor i nærheten av Strømmen /Lillestrøm, eller Haugesund kan jeg anbefale to dyktige kiropraktorer for deg!!! De behandler kolikk og diverse også, og av og til forandres barnet omtrent over natten etter behandling, selv om det sies at man visst bør ha tre behandlinger for å kunne si om det hjelper.... Kanskje verdt et forsøk?? Lykke-lykke til!!!
vårspirene Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Glemte jo å skrive at gutten min hadde låsning i nakken og diet veldig dårlig. Manuell terapeut og flaske løste det problemet hos meg.
Vintage 2.pp Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 For det første, IKKE la fysio strekke og tøye på jenta di. Det kan gjøre vondt verre. Jeg er villig til å vedde flettene mine på at du har et kiss-barn. Jeg ville kontaktet en manuellterapeut straks i morgen, du trenger ikke henvisning. Behandlingen er gratis. Les på denne siden http://www.kiss-kidd.no. Her finner du også telefonnummer til behandlere over hele landet. Lykke til, hold oss oppdatert! Klem
Nattinatta Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Vil bare si at jeg kjenner meg godt igjen, og det er UTROLIG frustrerende. Også henger jeg meg på innleggene over. Prøv manuallterapeut! Men sjekk om de har kompetanse for barn med KISS. Det er disse som kan hjelpe, og har kompetanse til slikt. Det hjelp mye her. Manuelltarapeut er også gratis, noe kiropraktor og andre behandlere ikke er. Vi har gått et par ganger til manuellterapeut i nabobyen, og oppfølging på hs her i byen. Mener det er et sted på nett som har oversikt over de manuellterapeutene som har slik konpetanske. Prøv kiss-kidd.no (som hun over oså nevner...) Og ikke amm for en hver pris. Tenk på det som er best for deg og lillegullet! Denne ammegreia har tatt helt av. Og det er ikke noe nederlag å begynne med flaske hvis det er det som funker. Jeg vet av erfaring at det er trist med en gang og begynne med flaske, men når hverdagen endelig fungerer er det såå vært det! Du kan jo evnt prøve litt av begge deler i løpet av dagen, slik at du opprettholder melken. Lykke til!
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Å jeg føler sånn med dere. Jeg er enig med "Parisot", dette høres ut som et klassisk tilfelle av KISS, og jeg anbefaler at du tar kontakt med en manuelterapaut (se på nettsiden www.kiss-kidd.no som også Parisot anbefaler). Tulla mi hadde også KISS, og hun ble mye bedre allerede etter én behandling, og ble forklart frisk etter tre. Vi skal på kontrolltime i desember, men hun er som gull nå :-) Lykke til til dere begge!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 Uff, høres ikke godt ut. Jeg har mye av de samme problemene med min 17 dager gamle gutt..men langt i fra så mye som deg. Føler sånn med deg. Jeg har også lite melk og jobber fælt med å få opp produksjonen. vil aller helst amme lengst mulig. Men idag kommer jeg til å kjøpe noe mme for å ha stående og kunne gi på kopp hvis han bare tuller ved puppen eller ikke virker mett etter spist på begge. Hadde jeg vært deg ville jeg også gått til kiropraktor eller noe slikt. Jeg skal selv bestille time idag. Så får de iallfall sett på ham og ta tak i det skulle det være noe der. Noen som kan forklare meg hva en manuell terapaut er? Håper du snart får lettere dager med jenta di...Det er absolutt ikke noe godt å se på de små jobbe slik med magen sin... Lykke til:)
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Prøv kiropraktor.Sønnen min hadde vondt i nakken og kolikk smerter.Ble bra etter 1 behandling.Var først til 1 kiropraktot men han brukte max 3 ninutter på han og han ble bare verre.Prøvde en ny kiropraktor som tok seg tid(20 minutter) pr behandling og vi merket bedring etter 1 behandling.Han kjente at han var stiv på ei side av nakken og at han lå med hodet til ei side hele tiden. Lykkke til
Julimams Skrevet 7. november 2008 #12 Skrevet 7. november 2008 Kiropraktor. Man får time samme dag eller dagen etter. Da finner de ut hva som er galt og knekker opp. Snuppa mi går til kiro og er blitt en mye mer fornøyd baby. Selv om hun ikke hadde like store plager som din har. Så vil jeg også si, uten å være teit, at hvis du kvier deg for å gi mme, og ungen din går så lite opp i vekt, så bør du kanskje tenke deg om.. Kun en flaske om dagen etter kveldspupp for eksempel, da forsvinner ikke melka og baby får mer mat. Har prøvd Oxytocin, eller åssen det staves, funka ikke på meg. Brukte hele sprayen på en dag og merka ingen bedring.
Dubros Skrevet 7. november 2008 #13 Skrevet 7. november 2008 Jeg henger meg på de som anbefaler manuellterapeut. For meg høres det ut som om barnet ditt har en låsning i nakken... Kiss. Min gutt var kavete ved amming og det tok nesten 3 mnd før jeg kom over en side om Kiss og skjønte hva det var. Manuellterapeuten så det med en gang. Etter 3 behandlinger er gutten min mye bedre, og i utg.pkt skal vi ikke ha flere behandlinger nå. Hvor i landet bor dere? Viktig at man.terapeuten har erfaring med kiss. Tøying og strekking av nakken er Fy-fy hvis det er Kiss, kan gjøre vondt verre. Lykke lykke til. Fortell gjerne hvordan det går videre med dere!!!
Dubros Skrevet 7. november 2008 #14 Skrevet 7. november 2008 Ta også en titt på denne siden: http://kiss-kiddforum.com
Emma +??? Skrevet 7. november 2008 #15 Skrevet 7. november 2008 Jeg har hatt akkurat samme problem som du beskriver. Ville bare si at det som hjalp for oss var manuell terapaut (2 behandlinger) og fennikkel te. Tar litt i en sprøyte og hun får ca en halv t skje før hvert måltid. I tillegg drikker jeg selv. Tidligere kjempet hun i timesvis for å få ut en fis, mens nå kommer alt av seg selv:)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 8. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. november 2008 Oiii!! Nå ble jeg virkelig rørt her..såå mange som bryr seg og kommer med råd! "tårer i øynene".. Tusen takk jenter... Jeg skal gjøre som dere anbefaler og søke hjelp hos manuellterapeut... Men er det virkelig gratis?.. Håper virkelig ikke fysio har gjort ting værre etter hun så på henne.. men hun har vært mye mer sutrete og har hatt mer vondt etter hun strakk på henne:( I dag har vi heller ikke fått gjort noe i forhold til dåpen da jenta bare skriker og sover... Jeg bor i Trondheim og fant ihvertfall ett navn på manuellterpeut som har erfaring med behandling av barn. Tror jeg skal ringe til henne på mandag allerede! Kanskje jeg er heldig og hun har time ganske fort! Jeg har også spurt etter slik nesespray til legen min..så får vi se om jeg får svar ang det på mandag! Men jeg merker at jeg nå har mer melk..heldigvis..så ammingen hver time har nok hjulpet litt.. For de som mente at jeg måtte tenke på å bruke flaske lell..., jeg er redd jeg uttrykte meg litt feil og skrev litt fort.. jeg har faktisk en boks med pulver fra Hipp stående i skapet her in case. så jeg er ikke helt i mot tanken.. men jeg vil unngå det.. men mest fordi hun blir helt panisk når jeg prøver å gi henne flaske... Og alt blir mye værre.. har prøvd flere forskjellige.. Men jeg vurderer nå å gi fra sprøyte/kopp om hun ikke legger på seg.. Men nå hadde hun jo lagt på seg litt på noen dager...så jeg har is i magen som hs sier og venter.. Skal veie henne igjen på mandag..så får vi se hva som har skjedd til da.. Da kan jeg og høre om hva hs syns om tanken om manuellterapeut...og jeg vil nevne at hun har vært mye værre etter at fysio så på henne.. Jeg føler at fysio bare avblåste det hele litt med at hun er stiv i nakken bare..men jeg føler det er mye værre... hun hyler jo nå om hun vrir hodet til den siden hun er stiv på... (etter strekkinga)... Ikke særlig gøy:( Og i kveld for første gang siden hun ble født måtte jeg holde henne i armene mine til hun sovner.. hun sovner alltid av seg selv i egen seng..men nå nekter hun.. er utrøstelig..sukk... Så ja..jeg skal sjekke ut dette på egen hånd!.. Takk for alle svarene jenter.. Om ikke jenta mi har lagt på seg til mandag blir d tillegg til vi har fått hjelp og ting har blitt bedre..så håper jeg at nesesprayen skal hjelpe meg om jeg får den på resept..da kan jeg jo alikevel opprettholde melka mi... til hun blir bedre... Men kan kiss ha noe med mageproblemene også? Hun har jo hatt så sinnsykt mye luft.og jeg må nå øke dosen med minifom som sagt... Hun krester og krester... Takk for svar! Jeg er rørt og takknemmlig!
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 8. november 2008 #17 Skrevet 8. november 2008 Det er klart vi hjelper om vi kan. Vi som har vært i samme/tilsvarende situasjon vet jo akkurat hvor vondt og fortvilende det er å se at den lille har det vondt. Men, for å svare på det du spør om, ja, manuelterapaut er gratis for sånne små, og ja, kiss kan ha noe med mageproblemene også. Bare se på denne siden: http://www.kiss-kidd.no/index.php/site/kiss_i under "Symptomer som er vanlige både ved KISS I og KISS II. Ellers hjalp det mye hos oss da jeg begynte å gi tulla litt ammete (en t-skje) før jeg ammet henne, og at jeg selv drakk to kopper ammete i døgnet. Lykke til!
Mariamsen Skrevet 8. november 2008 #18 Skrevet 8. november 2008 Jeg kjenner meg så igodt gjen! Det var så vanskelig å amme lille gutten og han hadde de samme symptomene som du forteller. Han diet så dårlig på høyre bryst, hadde en favorittside av hodet osv. Da jeg dro til manuellterapeut ble han så mye bedre etter én behandling. Det er verdt å prøve! Fysioterapeut har ingen anelse om symptomer på kiss, så dette sjekket jeg opp selv på internett og tok kontakt med manuellterapeut. Når det gjelder melkeproduksjon: med meg hjalp ikke ammeteen noe! Jeg drakk ammete som gal! Det bør nevnes at på ammedebatten står det at man ikke skal ta peppermynte hvis man vil ha høyere melkeproduksjon, og på pakken til ammeteen står det at det inneholder peppermynte. Produksjonen tok seg opp i de grader med én gang jeg sluttet med ammete! Prøv brenneslete! Nå har jeg konstant melkespreng..og det er alltid vått ved brystet fordi det renner. Hadde lite melkeproduksjon jeg også, pumpet meg, brukte maltekstrakt, you name it når det gjelder kjerringråd. Da gutten min ikke hadde lagt på seg så mye, tvang jeg mme i han ved hjelp av sprøyte. Håper så inderlig at det ordner seg for deg. Jeg også var helt utmattet og hadde tårer i øynene hver gang han skulle ammes. Føler med deg Lykke til!!
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 8. november 2008 #19 Skrevet 8. november 2008 Bare for å presisere, jeg brukte ikke ammete for å øke melkeproduksjonen, men for å minske luftsmerter hos den lille... Min ammete innholder ikke peppermynte (Ammete NAF fra apoteket), men anis, fennikel, karve og nesleblad.
ventejenta Skrevet 8. november 2008 #20 Skrevet 8. november 2008 Huff da, dette høres forferdelig slitsomt ut! Min gutt hadde også en del lignende problemer, bortsett fra at han la godt på seg. Men han hadde mye luftsmerter, og svelget mye luft når han spiste. Vi dro til Osteopat med han. Det hjalp en del etter en behandling, og etter to behandlinger var han helt fin! Det var som å få en ny gutt. Osteopati høres litt "humbug" ut, men de er fysioterapeuter med videreutdanning, så det er ikke så alternativt som det høres ut... Vi fikk det anbefalt fra et familiemedlem som er lege. Men det koster en del da, tror vi betalte 800,- for en time, så jeg ville nok heller gått til manuellterapeut, som de andre her anbefaler. Det virker jo som de fleste har svært gode erfaringer med det! Men det er jo greit å vite om hvilke alternativer som finnes! Lykke til!
Emma +??? Skrevet 8. november 2008 #21 Skrevet 8. november 2008 Manuell terapauten vi var hos forklarte at fordøyelsesnerven ligger i nakken, så mageproblemer og nakken har absolutt noe med hverandre å gjøre. Fordøyelsen styres i stor grad fra nakken hvis jeg skal si det på en litt klomsete måte:) Lykke til:)
Emma +??? Skrevet 8. november 2008 #22 Skrevet 8. november 2008 ...og glemte å si at våre behandlinger var gratis:)
Glad tobarnsmamma Skrevet 8. november 2008 #23 Skrevet 8. november 2008 Først av alt: Ikke gi opp! Det innlegget du har skrevet er som om jeg skulle skrevet det selv for en måneds tid siden. Alt er jo helt likt som med dattera mi, født i juli. Hun sov godt og skrek nesten aldri før hun var 2 uker. Da begynte det for fullt. Og det beste rådet jeg kan gi, er det som funket for oss. MANUELLTERAPEUT. Jeg vet ikke hvor du bor, men han jeg går til (i Rogaland) er veldig fleksibel med å gi time fort dersom det haster (og det gjorde det virkelig med jenta mi også). Hun var megastiv i nakken, og allerede etter første behandling merket vi STOR forskjell. Hun går nå jevnlig til behandling, fordi låsningen i nakken stadig kommer tilbake. I tillegg gikk vi til akupunktur, det hjalp også veldig på magen. Hun hadde bæsjebleier bare ca. hver 10. dag før det, nå har hun hver dag igjen. Merkbart bedre for lillejenta!!!!! Magen er ikke lenger så spent, og hun har begynt å lage godlyder og bevege seg mye mer på teppet (noe hun aldri hadde "roen" til tidligere"). Jeg kjøpte også egen babyvekt på ellos, for å få litt kontrollen uten å stresse til helsestasjonen hver eneste uke. Jeg la henne til så ofte som mulig, også om nettene. Produksjonen økte gradvis (men det gikk seint). Nå har hun endelig begynt å legge på seg igjen. Bare send meg en pm dersom du lurer på noe mer. Og husk; dette er midlertidig. Hun blir helt sikkert bedre etter hvert!!! Lykke lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå