Gå til innhold

¨kan noen fortelle meg..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det her med abort? Er det utskraping? Må man på sykehus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes også noe som heter medisinsk abort.Der får du tabletter som støter ut barnet.

Først svelger du 2 tabl,så må du tilbake etter to dager for å få piller inn i skjeden.

I løpet av noen timer er aborten utført.Men aborten der mener jeg bør taes før uke 10.

Dessuten kan det være svært vanskelig å gjennomføre det på den måten(er det jo som regel uansett når du utfører en abort),noen får smerter og i tillegg så får du se alt som kommer ut.

Du må på sykehus ja.

Kirurgisk abort der blir du lagt i narkose eller får lokal bedøvelse.Inngrepet tar 20 minutter.Deretter observeres du i noen timer etter det.

Skrevet

jeg tok medisinsk abort i uke 7 ca... Syns ikke det var noe vondt, har et barn fra før av så trudde det skulle være noe slik som det varå føde, men kjente det nesten ikke :) Såg også det som kom ut og syns ikke det var noe ekkelt, er no 2-3 uker siden aborten og angrer IKKE :) Føler meg helt sikker i valget jeg har tatt!

Jeg var på sykehuset en onsdag, fikk da første tabletten, blei ganske dårlig av den... men var kvalm fra før av, fredag var jeg tilbake klokka 08.00 og fikk et rom, satte tablettane og stikkpillen i rompa... Så låg jeg i senga å leste ei bok :) Gikk på do en gang og holdt på å svime av siden det kom så mye blod, men det gikk fint :) Klokka 15.30 dro jeg fra sykehuset, var litt svimmel når jeg gikk.. Men kom meg da ut :) Helt fin på kvelden igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...