Gå til innhold

Er det lurt med sånn URO med lyd og bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid syntes at det ser så overstimulerende ut med uroer som både beveger seg, lager lys og lyd. Men kanskje det hadde vært noe likevel.

Mange som har det?

Tenker i så fall på en TinyLove, og de er dyre....

Har babygym fra før.

Har en tass på 1mnd så han er nok ikke understimulert enda.

Skrevet

Vi har en uro, men uten lyd og lys. Ikke over senga, for der mener jeg det skal være RO og ikke uro...hehe..det skal ikke være noe som skal forstyrre dem der de skal sove syns jeg. Vi har den over stelleplassen.

Skrevet

vi har en.han hadde den over senga si før,men da han bytta rom ble den tatt ned og vi glemte å sette den opp igjen.Bare tull egentlig for nå er den bare i veien for han..bortkasta penger..måtte alltid ha den avslått for han kom alltid borti og da starta den og han våkna.blir vel sånn at vi setter den opp når han blir eldre og vi må flytte madrassen lenger ned (hvis du skjønner) for da kommer han ikke borti den hele tida

Skrevet

Vi har en uro med lys, som går rundt med små bamser. Den spiller klassisk musikk, og man kan regulere lydstyrken. Man kan også velge at den ikke går rundt, er uten lys eller ikke spiller musikk osv. Vi har den over senga, og jenta vår elsker den. Vi spiller den for henne hvis hun ikke sover når vi legger henne, og da sovner hun etter en liten stund. For oss har det vært et superbra kjøp!

Føler ikke at hun er overstimulert av den eller at den forstyrrer søvnen hennes - tvert imot hjelper den henne ofte å finne roen! :)

Skrevet

Vi og har en uro med lyd, lys og bevegelse. Men han kan ikke starte den selv. Vi har veldig god nytte av den nå (4,5mnd) men vi begynte ikke å bruke den før han var 3mnd. For han brydde seg ikke om den. Men nå hvis han ikke sovner med en gang kan vi sette den på så ligger han å ser på. Så virker det som han kjenner igjen melodien og roer seg av det. Så har den en fjernkontroll som jeg kan sette den på med på avstand. Det er også litt deilig for da kan jeg bare stå i døråpninga å starte (og stoppe), men det er få ganger jeg har hatt bruk for det. Men noen ganger skjer det. For den stopper av seg selv etter en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...