Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si til dere som strever med å bli gravid. Ikke slutt å tro og håpe på at dere vil lykkes.

Min historie er følgende:

Har i 4-5år prøvd å få vår egen lille baby. 6 aborter fra 6-13 svangerskapsuke. Har måtte hatt utskrapning på alle, og en ekstra pga rester. Dette inkluderer også innleggelse på sykehus med ekstrem svangerskapskvalme (her brukte vi jula et år). Det ble bestemt IVF, og første forsøk testet vi positivt på, men gleden var kortvarig (12t) da det viste seg å være en kjemisk graviditet (dvs egget hadde streifet livmorslimhinna, men ikke klart å feste seg). Det ble en stor fallhøyde.

Har etter dette tatt hystoskopi som var ok, og det ble avtalt nytt forsøk kommende januar....men nå viser det seg at jeg er spontant gravid!

Nå krysser vi alt vi har for at vi lykkes, og at det ikke ender i abort. Svangerskapet støttes med pregnyl. Det er altså håp jenter.

Lykke til alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er håp :) Jeg har som sagt prøvd i 2,5 år, hatt 2 negative AIH, 1 IVF som endte i kjemisk graviditet og 1 IVF som var negativt. Men vips så satt den på eggløsning 14 dager etter at vi fikk bekreftet negativt IVF :) Hadde vært og kjøpt inn medisiner og skulle egentlig starte opp med fryseforsøk nå i november :)

Skrevet

Tusen takk for historien! Det gjør så godt å lese den.

Jeg skal nå utredes for habituell abort etter 3 positive tester som det ikke har blitt noe mere ut av. Veldig frustrerende følelse dette.

Gratulerer jmsg og masse lykke til! Måtte spiren sitte.

Skrevet

Nei man må ikke slutte å tro, og for de som har greid å bli gravide på egenhånd må det jo være en kjempe spesiell følelse :-)

Spiren satt etter 5år (2år der vi prøvde selv) og 5 forsøk her, er vedens lykkeligste mamma nå, og det unner jeg alle som prøver å få oppleve :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...