sanka Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 ikke vil han ha flaske..tenkte å kjøpe tutekopp men han er ikke 6 mnd enda.. blir d 22 nov. noen som har noen erfaringer ang tutekopper som funker på de som nekter flaske..??
Zitro Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Min baby var også totalt flaskenekter, men etter at hun ble over 6 mnd så lærte hun seg faktisk flaske alikevel! Så ikke gi opp den flaska enda. Jeg forøkte også tutekopp, men hun skjønte ikke bæret av den...
sanka Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 når hun lærer seg å ta flaske vil hu ha pupp da?vil fortsette å amme e..ka slags flaske bruker du?
vårina Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Tutekoppen fra nuk drikker mi jente fra på 5.5 mnder. Hun tar også litt flasken fra nuk( den ligner mest på puppen i smokken)
Zitro Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 MAM flasker var den hun lærte. Hun ville fortsatt ha pupp ja, men jeg valge selv å kutte puppen når hun endelig lærte flaska. Jeg skulle uansett starte på medisiner som ikke kunne tas under amming...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå