Gå til innhold

Rar utflod...

Anbefalte innlegg

Fikk for tre-fire uker siden en lysebrunaktig/beige utflod i trusa og ble livredd for at det var en blødning som skulle begynne, selv om det var lysebrunt da.... Fikk tatt en tur på ul og da kunne ikke legen se hverken unormal utflod eller noe annet galt... Etter en uke kom det litt igjen, men det var kun litt som kom på papiret og ikke noe som varte. Syns dette var så rart, så jeg ringte til min gyn for å forsikre meg om at det ikke var noe farlig, og hun mente at det kun var irritasjon i skjeden eller hormoner..... Uansett ingenting skadelig for babyen.

Men dette har fortsatt, av og på, og jeg skjønner det ikke. Alt virker jo å være i orden ellers. Den lille i magen er en ordentlig spreking, og turner så rundt at jeg kvekker til noen ganger...Magen vokser som den skal og alt. Men denne utfloden gjør meg urolig.

Noen andre som har opplevd utflod med annerledes farge? Som regel er utfloden min hvitaktig- noen ganger litt gulig. Men så kommer disse små "dosene" med lyse brunt eller beige farge da... Og det har ingen ting med blod å gjøre- det er helt sikkert.

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139057468-rar-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann:) Det er nok ikke unormalt at vi som gravide har litt rar farge på utfloden til tider. Det er veldig mye hormoner som svirrer rundt inni kroppen vår for tiden! jeg har også hatt en del rar utflod, og ellers masse rart med kroppen generelt, men hører om flere som har hatt det akkurat helt likt som meg!! Ble litt urolig de første gangene, men jeg har i hvertfall blitt vant nå! Graviditeten gjør masse rart med oss, gitt, men det er så verdt det:)

Vask med mild såpe beregnet for underlivet, og luft deg så ofte du kan:) gå gjerne uten truse under joggebuksa når du er hjemme, og sov naken nedentil!

Hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139057468-rar-utflod/#findComment-139066601
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...