Gå til innhold

Ønsker dere å vite kjønnet?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 17 mai å skal på min første ul 11 desember.

Iforrige svangerskap var vi begge fast bestemte på at vi skulle vite kjønnet, og det fikk vi. Og det stemte!

Men nå denne gangen tenker jeg kanskje at det kunne være spennende å ikke vite det. Samboeren min vil veldig gjerne vite det, så har nok egentlig tenkt å la han få sitt ønske. Noen som har noen meniger hva dere vil og hvorfor?;)

Fortsetter under...

Vi viste ikke sist, å det var spennene. Jeg var sikker på at det var gutt, å det var det.

Denne gangen vil vi vite det. For er det gutt trenger vi jo ikke tenke på å kjøpe nye klær, har jo alt blitt litt nytt. Men har nok.

Er det jente, så må hun jo få litt jentetøy, selvom alt babybaby tøyet er jo nøytralt så trenger bare å ha et lite hårbånd til eller pynte opp med litt rosa og sånt.

Samboeren min snakka om dette på jobben, og når de spurte om han ville vite så svarte han "Ja, vi må jo vite det. Vi kan jo ikke ha en rosa stabel og en blå stabel med masse babyklær".. Og det er jo helt rett for meg også.

Selv har jeg en liten blå stabel fordi det er mest sannsynlighet for at jeg får gutt.. men nå i det siste (etter en del drømming om ei lita prinsesse) har jeg begynt å tro at det er jente, og er helt desperat for å finne mellomnavnet til ei eventuell jente så jeg har det sånn halveis klart. Men det er jo tidlig enda.

Dessuten skal vi jo ha babyrommet klart til babyen kommer, og blå og rosa er jo litt forskjellige farger å ha på gardinene.

Og i natt drømte jeg at jeg malte det ekstra soverommet lilla:) Så kom jeg på når jeg hadde malt en vegg, at jeg ikke hadde spurt huseierne om lov:P Så det forblir vel hvitt i virkeligheten, litt kjedelig, men nøytralt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...