jh80 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Noen som har tips om hvordan jeg skal få minstejenta på 4,5 mnd til å ta flaske?? Jeg blir sprø, hun nekter plent, aldri tatt den... Kjenner igjen den viljen fra de to andre jentene her Skal ha barnevakt til lørdagen! Prøvde med null pupp og kun flaske i dag, trodde ingen unger sultet ihjel med mat i munn, men det tror jeg min kunne gjort....
Thumper Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Dytter litt, for jeg lurer på det samme...
snart mor til 3 Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 prøvd mam sine fargede flasker med flatere smokk?? hehe.er elendig å forklare,men prøvde den for første gang på datteren min idag og ho tok endelig flaska!!! smokken til den flasken likner rett og slett mye mer på den vanlige smokken hennes så ho likte den... kan være verdt et forsøk om ikke annet?? hva har du i flasken forestn?? MM?? hvis ikke kan det jo være mme'en ho ikke like??
lillespire08+10 Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Hva med å prøve å gi melk fra kopp..?
jh80 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 Har prøvd mm og mme, men så et tips her på å prøve tutekopp, så det blir dagens program:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå