Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Hva kjøper DU til pappan din? Kjøper du noe fra barna til pappan? Evt hva?
desemberjenta06+spire Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Pleier å kjøpe konfekt eske eller noe til faren min. Må jo kjøpe noe fint fra jenta mi til pappan :-) I fjor fikk han en kopp med bilde av jenta si og det stod verdens beste pappa. Og i år blir det musematte med bilde av jenta vår :-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Pappan min er en drittsekk, så han får ingenting... Pappan til sønnen min får en liten pakke. Flaxlodd, marsipangris + et eller annet.... Hadde egentlig ikke trodd jeg kom til å kjøpe farsdagsgaver. Men så er det jo litt koselig også da : ) Litt gøy å markere at man har blitt en egen liten familie!
MathildeC Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Gir ingenting til min egen far, han synes bare det er noe tull :-) De syntes det var gøy når vi vår små, men hverken mor eller far vil ha noe nå når vi er voksne. Hadde ikke tenkt å gi noe til mannen min fra snuppa, men ombestemte meg før i dag og laget rett og slett et håndavtrykk med litt maling og papir. Ikke så fantasifullt kanskje...men fint ble det!
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Pappaen min ønsker seg tøfler, så da får han det. Pappaen til guttungen har ikke ytret noe ønske, men skal få sesong 3 av Prison Break og det tror jeg han blir veldig fornøyd med
Gjest Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Pappa får ikke noe, han er av den gamle typen som ikke feirer seg selv. Men mannen her i huset skal få en kortholder av skinn, marsipankake og god frokost (ikke noe gave akkurat, men han setter stor pris på det i alle fall) Også skal han få sove så lenge han vil.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå