Gå til innhold

Fardag------gave-----

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper DU til pappan din?

Kjøper du noe fra barna til pappan? Evt hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å kjøpe konfekt eske eller noe til faren min.

Må jo kjøpe noe fint fra jenta mi til pappan :-) I fjor fikk han en kopp med bilde av jenta si og det stod verdens beste pappa. Og i år blir det musematte med bilde av jenta vår :-)

Skrevet

Pappan min er en drittsekk, så han får ingenting...

Pappan til sønnen min får en liten pakke. Flaxlodd, marsipangris + et eller annet.... Hadde egentlig ikke trodd jeg kom til å kjøpe farsdagsgaver. Men så er det jo litt koselig også da : ) Litt gøy å markere at man har blitt en egen liten familie!

Skrevet

Gir ingenting til min egen far, han synes bare det er noe tull :-) De syntes det var gøy når vi vår små, men hverken mor eller far vil ha noe nå når vi er voksne.

Hadde ikke tenkt å gi noe til mannen min fra snuppa, men ombestemte meg før i dag og laget rett og slett et håndavtrykk med litt maling og papir. Ikke så fantasifullt kanskje...men fint ble det!

Skrevet

Pappaen min ønsker seg tøfler, så da får han det. Pappaen til guttungen har ikke ytret noe ønske, men skal få sesong 3 av Prison Break og det tror jeg han blir veldig fornøyd med :)

Skrevet

Pappa får ikke noe, han er av den gamle typen som ikke feirer seg selv. Men mannen her i huset skal få en kortholder av skinn, marsipankake og god frokost (ikke noe gave akkurat, men han setter stor pris på det i alle fall) Også skal han få sove så lenge han vil.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...