Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Del Skrevet 6. november 2008 det klikker for meg snart, hva skal jeg gjøre?? jeg har prøvd og holde det på et vennskapelig plan etter jeg flytta, men det er vanskelig. han vil ha med for alt i verden og blir sur når jeg planlegger hvordan jeg vil ha det i leiligheten osv... han vil vi skal ha en happy family når barnet kommer,men vi krangler og har det jo ikke noe bra nå som vi bor fra hverandre en gang. han er en kontroll freak og når jeg fikk meg pc her om dagen har han finni koder til flere av sidene mine, og beskylder meg for og holde på med x kjærester og flørte med andre!!! og jeg er jo gravid og har bollemage!!!!! han er så truende og jeg blir så stressa, hvordan kan han si noe så sinnsykt som at jeg har lyst på andre ??? alt jeg tenker på er at ungen skal få en trygg oppvekst, samboer lovte meg gull og grønne skoger, men da han trua med og drepe meg og dytta meg i veggen mens jeg var gravid kunne jeg ikke se gjennom fingrene lenger.han trua meg tilogmed til og innrømme at jeg hadde kn...andre mens han var på byen med noen venner,,,han må jo være sprø??? men han elsker meg og han elsker barn og dyr og er kjempe engasjert i alt som har med barnet vårt å gjøre...han sa tilogmed til meg at han hadde vært for snill mot meg sist vi krangla, hvordan kan han det etter at jeg har sitti på to krisesentere og en gang med barn i mageN??? han går i terapi hos familievernkonoret, men gadd ikke sist gang, jeg tror helt ærlig at han ikke ser all galskapen i dette her... og jeg lurer noenganger på om det er min skyld??? han er så flink til og få det han vil, og han vil ha meg, han kan prate meg rundt og manipulere meg. foreldrene mine er helt ødelagt og er så redde for meg, det er slitsomt og sambo gjør meg konstant stressa, den fysiske volden han har gjort mot meg er ikke det værste synes jeg men det er at han ikke ser selv hvordan han er... hvor slem han kan være. han blanda se inn i barnevogna mamma skulle kjøpe til meg tilogmed,han ville ikke ha den, han gjør det bare for og kontrolere meg... ufffff. hva skal jeg gjøre? jeg klarer ikke tenke klart lenger, er det håp??? kan dette ordnes opp i??? det er så trist og ikke kunne dele alt med han anngående barnet osv,,, noen som har noen råd??? trenger virkelig hjelp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139056926-flytta-fra-voldelig-sambo-det-er-s%C3%A5-t%C3%B8ftelskerog-hatervanskelig/
snart10 Skrevet 16. november 2008 #2 Del Skrevet 16. november 2008 Om jeg skal være helt ærlig...kom deg unna denne fyren her, han er jo mentalt sjuk! Du og babyen har ikke godt av å ha en sånn tulling rundt dere! Om han kan sende deg til krisesenter, hva kan han ikke finne på med en bitteliten baby? Og jeg snakker av erfaring, jeg blir selv alene med liten gutt fra januar av, jeg innså endelig at barnefaren her er fullstendig på jordet. Han gjør mye av det samme som din, sier at han er altfor snill mot meg, at jeg ikke kommer til å finne noen som er så fantastisk som han, og at jeg er kald og avvisende mot stakkars lille ham. Men vet du hva? Jeg forsto at her er det ikke jeg som er gal, det er han. Om han sier han elsker deg, så gjør han ikke sånt som dette her. Blokker han fra livet ditt, kom deg vekk. Sånne mannfolk er ingenting å samle på. Tenk på den lille babyen din! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139056926-flytta-fra-voldelig-sambo-det-er-s%C3%A5-t%C3%B8ftelskerog-hatervanskelig/#findComment-139117955
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå