Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Det står flere steder at babyene trenger hudkontakt. Men er hudkontakt hud mot hud eller mener de bare at de trenger å være inntil oss. Frøkna her har jo på seg noe klær hele tiden. På natten er det pysj, og på dagen er det gjerne noen andre klær. Bør vi ta av henne helt til bleia og ligge litt med henne inntil oss også?
Erisa* Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hun får jo en del hudkontakt ved å ligge med ansiktet og hendene inntil puppen, så helt gale er det jo ikke:) Men å ta av henne inn til bleia og legge henne på magen under dyna om morgenen innimellom høres jo deilig ut, det er vel mulig å gjennomføre? Selv gjorde vi nesten aldri sånt, snuppa er født i januar, så det var liksom alltid så kaldt... Og så er det jo kosestunder som bading og bleieskift: prøve litt babymassasje når du ksifter bleie, kanskje?
camosilla Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Jeg bruker å bade tassen på morran, og da har jeg somregel ikke fått på meg klær enda. Når jeg får tørket han bruker jeg å holde han intil meg og kose litt hud mot hud. Det er så godt med den myke lille kroppen i armene og kose. Det liker han også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå