Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 prøvde å ta den ut med ble piluttselig borte. sikker gikk opp . han virker normal nå og sitter å leke. hva skal jeg gjøre nå??? ringte legevakten og sykepleieren sa at jeg må vente å se hvordan formen han blir. jeg er lei av han .han putter alt i nesa si ALT. kan ikke la han være alene med maten sin ): gjør barns deres og?
*ønsker nr 2* Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 seriøst?? Ba legevakten deg bare se ann formen? Greit, det er noen år siden, mn jeg var også sånn da jeg var liten... Puttet blant annet isopor i nesen, et endte med operasjon fordi jeg dyttet de for langtopp! Anbefaler å ringe legevakt igjen, og komme inn til sjekk. Min mening, etter min egen erfaring. Sønnen min putter heldigvis ikke noe i nesen.. Ennå...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 eldste sønnen min putta en liten perle i nesa da han var 2 år. da verken bhg, jeg el legen greide å få den ut måtte vi dra på sykeh der han fikk full narkose. ut måtte den vist!! mener å huske de var redd for infeksjon.. (er noen år siden da, 9 år)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 uff jeg er redd nå. han sover nå. skjekket nesa hans .vi ser ingenting der.han puster bra. ringer fastlegen imorgen tidlig ):
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Håper du husker på å holde alle slike småting unna barnet slik at det ikke skjer igjen!!! Er det bra at så små har tilgang på nøtter? allergi? Håper det går bra med han og at nøtten har kommet ned i munnen igjen og at han har fått svelgt den!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 syns du er litt streng med HI nå. Tror det fleste vet at man skal holde småting unna barn og alt det der, men jeg har to barn og selv om ingen av dem noen gang har tenkt på å putte noe i nesa gjør de mye annet rart.. Ellers så har jeg hørt at man skal blåse i det andre neseboret hvis de har puttet noe oppi. Har ei venninne som kjøpte en dings til dette bruket. for hun har måtte plukke ut diverse av nesa noen ganger.. Men aner ikke helt hva hun bruker egentlig.. Men vanlig blåsing skal vel også hjelpe.. men hvis den har kommet langt opp er det vel kanskje for sent.. Men hvis den ikke sitter fast har den vel kommet ned i halsen og blitt svelgt. eller?? bare gjetter nå jeg da.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Skjønner ikke hvor alle får det fra at det er riktig å prøve få ut dette selv om de har stappet små ting i nesa. Det er det som gjør at de kommer lenger inn eller opp! Jeg hadde dratt rett til legevakta uansett. Legevaktene sier mye rart, men det er greit å få sjekket det ut at det ikke sitter oppi der. Kan være fin form selv om det sitter fast. Jeg hadde iallfall ikke ventet til dagen etter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå