Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Hvordan fester man "sløret" på den gardinpinnen?? Står ikke noe om det i bruksanvisningen, bare hvordan man fester pinnen til sengen... Ser ut som det er en eller annen skrue? Har jo ørten skruer til overs (kjøpte en sånn pakke), men i den posen som "hører til" sengepinnen er det bare skruer igjen til å feste pinnen på den større sengen.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Det er bare å tre "himmelen" på pinnen som om det er en gardinstang, så henger det ned..ikkenoe feste eller fixfax, bare se på midten av stoffet så finner du "sporet" du skal tre stanga inn i..
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Vi tredde den på slik Helene beskriver over. Det lille hullet som er i den samfaller med hullet på pinnen, og der satt vi en skru, slik at når babyen dro i sengegardinen så rokket den seg ikke.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2008 Ja, jeg fikk jo festet den til stangen, men jeg lurte på om det hullet var ment til at den skulle festes bedre, som prøver på nr. 2 sier. Kan se om jeg har en skrue som passer! Ser forresten på nettet at det hullet kanskje er ment til at man kan henge en sengeuro e.l. i. Takk for svar!
siddismamma Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Tror hullet kun er tenkt til å henge uro i ja, vi har hvertfall ikke satt noen skrue i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå