Gå til innhold

Quinny freestyle eller bugaboo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bytte ut min quinny freestyle til en bugaboo men er svært usikker på om jeg vil like den bedre. Det viktigste er at den er komfortabel for min 7 mnd gammle sønn. Noen som har argumenter for den ene eller den andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha valgt bugaboo om jeg sto i mellom de to. Absolutt, men jeg er usikker på om du skifter på riktig tidspunkt. Jeg tror kanskje at quinny, med større hjul, fungerer bedre på vinterstid. Ligger sønnen din i bag'en enda forresten?

Skrevet

vi bor i uk og får nok ikke noe snø i vinter - vi kommer til å bo her ihvertfall til mai. Sønnen min vokste ut av bagen i august ca, så han har sportsvogn delen. Han har akkurat begynt å "sette seg" litt opp i bilstolen men pleier som regel alltid å ligge ned i quinnyen.

Skrevet

Da ville jeg ha byttet om du har penger til det :)

Skrevet

Uten tvil byttet til Bugaboo. Har den selv og det er en knallvogn.

Quinny er bare dritten i forhold.

Skrevet

Jeg bare lurer på hva som gjør at dere ville valgt bugaboo - hva gjør den bedre en quinnyen?? Takker for forøvrig for alle innspill

Skrevet

Siden du bor i UK ville jeg også tatt Bugaboo. Den er lettere, barnet sitter utrolig bra i sportsdelen, ergonomisk riktig og veldig lett å pludre med dem siden de sitter litt på skrå. Den tar liten plass i bilen og lett. Kjenner ikke Quinny så bra, men har lest mye negativt om den, bl.a. i forhold til velting. I og med at du bor i UK så detter alle arumentene MOT buggabo bort. Den er sikkert super der, mens ikke like super til vær og føre her hjemme.

Skrevet

Jeg har Quinny Dreami/Freestyle og er veldig fornøyd med den! Hvis barnet veier en del kan den nok velte, selv om min aldri har gjort det da jeg har stelleveska på hjulet bak for sikkerhets skyld, men noe negativt er det jo med alle vogner... Jeg syns Bugaboo virker lett men kald på vinterstid, (det blir jo kaldt i UK også), pluss at jeg syns den ser litt "handicappet" ut med de små hjulene foran, men det er min mening:)

Har aldri prøvd den, men den er sikkert bra den og..

Lykke til med valget!

Skrevet

Bugaboo er iallefall lunere en Quinny. Den har en bedre kalesje. Spesielt til sportsvogndelen kommer kalesjen godt fram (Noen den ikke gjør på Quinny i samme grad). Buggis har også større bag enn Quinny. Og du kan muligens få plass til en på 7 mnd i den :) Dessuten er jo Buggisen mye lettere! Og tar mindre plass sammenlagt.

Som andre sier her, faller alle argumentene mot Bugaboo bort, i og med at du bor i UK :) Mer praktisk vogn skal men lete lenge etter! Men de små hjula er ikke noe gode å kjøre med på ulent terreng, til slikt føre+snø, bør du nok ha vinterhjul.

Vi har en gutt på 15 mnd. og han elsker å sitte, men også å sove i buggisen! Av alle vognene vi har, er dette vogna han sover lengst i slengen i.

Hadde byttet uten tvil, jeg :)

Skrevet

Nei huff, jeg synes Bugaboo ser utrolig teit ut.

LIker den ikke fordi den ser så usportselig ut med de små teite hjulene foran. Behold for all del Quinnyen :)

Skrevet

jeg bor også i uk og har en bugaboo. vi har ikke en bil og bruker vognen mye så det er et pluss at den er veldig lett å ha med seg. også har den stor kurv under! den er god å trille, barnet mitt (snart tre år) har alltid likt å sitte/sove i vognen. har hatt trehjuling før og syns bugabooen er mye stødigere. har også brukt den på vinterføre i norge og syns ikke den er noe verre på snø enn andre vogner jeg har prøvd. snur bare kjøreretningen så de store hjulene er først. kommer til å kjøpe vinterhjul til den når vi flytter tilbake til norge. alt i alt syns jeg bugabooen er en fantastisk vogn og syns den ser bra ut og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...