Endelig_mamma<3 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Er gravid i uke 10-11.. har ingen symptomer.. har hatt tre ul 6,7 og 9 o så langt var alt bra.. kjenner litt murring noen dager, men ikke daglig, noe jeg har hatt tidligere. Har som nicket viser hatt tre MA, men da har jeg hatt smerter, farget utflod og/eller følelsen av at noe er skikkelig galt.. Går på Albyl-e og crinon, og får ul annenhver uke..(en uke til neste). sikkert bare over spent og legger merke til alt og ingenting, men har aldri kommer så langt før.. spiren har dødd i uke 5, 6 og 7... Blir små rar. noen med erfaring?
Glaglagla!! Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg er 7+4, ingen symptomer og det STRESSER meg. Var på ul forrige uke - så hjertet slo og alt så bra ut... Men jeg er livredd for MA - og har hørt at mange opplever MA uten selv å merke det.....Er litt øm i puppene og kjenner av og til litt murring...... Lykke til - håper virkelig alt går bra for deg!
wowo Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Hei. Ville bare si at jeg har en mor som har fått fem barn, og ikke vært plaget av symptomer. Heller ikke mine søstere, der den ene bar på tvillinger.. Jeg har fått for oss all, og feks min mor er helt overrasket over hvor dårlig jeg er. Trur at det står så mye om symptomer her inn at en blir helt stresset. De fleste av min venninner har jobbet fult og heller ikke hatt symptomer... Så det jeg kjenner til som "normalt" er lite eller ingen symptomer... Alle har foressten født friske og flott barn:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå