Gå til innhold

Crazy hormons!!!!!!!

Pysekatten med 2 i magen:)

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner seg igjen???

Her har de ihvertfall begynt å ta seg til rette i kroppen min. Tåler ikke kritikk eller noe som helst. Gråter og blir lei meg for alt mulig. Er veldig slitsomt. Føler meg skikkelig usosial og vil helst bare være alene. Tror kanskje også det har litt med alt vi har vært gjennom. De siste månedene har jo vært fylt med så mye rart. Bekymringer, tanker, bivirkninger av medisiner osv. Tror det er kommet en liten reaksjon i kroppen min nå som jeg har kommet meg gjennom de første 12 ukene og sett på UL at babyen har det bra.

Har vært gjennom så mye påkjenninger både fysisk og psykisk at føler meg helt utslitt noen ganger og vil bare sove. Er fremdeles kvalm og trøtt også og det hjelper ikke heller akkurat.

Hvordan er formen på dere andre??? Noen som føler litt som meg eller er jeg bare ei lita sippe???

God varm høstklem til dere alle sammen:-)))))))

En ekstra god en til Askepott vennen min:-)))))))))))))))))

Fortsetter under...

Hehe, i går begynte jeg å grine ved grønnsaksdisken på ICA fordi jeg var så sliten og mannen og jeg ikke klarte å bestemme oss for hva vi skulle ha til middag. Hehe, det skal ikke være så greit. Håper ikke mange så det...

Egentlig går det ganske bra syns jeg, men sover dårlig og er mye trett og vondt i hodet. Og i tillegg til å bli sippete inimellom, kan jeg også bli fryktelig sint. Stakkars mannen min. Og stakkars han hvis han prøver å argumentere tilbake på mine ofte litt urimelige påstander..

Ellers er jeg fin:)

Hei vennen min :))))))))))))))))

Huff, du har det ikke så bra nei :(

Jeg vil ikke si at jeg griner o.l nå, føler at det faktisk har gått litt over :)) Har vel grenet ifra meg, hehe. Men jeg VIL være veldig usosial, vil bare sove og ligge som potetsekk i sofaen med håret alle veier og sminke som ikke er perfekt lenger ;))) Føler ikke for å gå i besøk og heller ikke for å få besøk :((

Men det er nok en overgang dette ;)

Jeg begynner jo å føle meg småfet, men er jo overlykkelig over at jeg har fått en bul på magen :)) Håret mitt er helt døtt, skal til frisøren i neste uke :)))

Men det er nesten så jeg er mer bekymret nå på en måte, for vi har jo slitt såååå lenge og vært igjennom såååå mye, tenk hvis det går galt. Gleder meg bare sånn til alt er over og holder knøttet i armene mine. Håper bare alt går bra.

Nå ser jeg bare frem til ny UL 9 desember kl 0800 :)) Da vil vi også vite kjønn, hvis lege/jormor vil da ;)

Vi må bare prøve å nyte og kose oss med den lille i magen Pysekatten, ikke sant? ;)))

Stooor og go klem til deg Pysekatten, håper du får det bedre snart :)))))))

I morges (er i slutten av uke 8) skulle jeg skifte bio-pose i matavfallsdunken, og uansett hvor fint og bra jeg prøvde å rive av en pose, gikk den i fillebiter...

Jeg ble så forbannet at jeg tok hele rullen (nesten full) og surret den rundt og rundt matavfallsposen som skulle skiftes, helt til rullen var tom, for jeg var møkka-lei hele bioposene!!!

Mannne min kom inn på kjøkkenet, og med et smil tok han og bar bioposen(e) ut og kastet det for meg og sa at vi skal kjøpe nye poser.

Er litt flau og frustrert over meg selv som vanligvis er ganske behersket... hehe..., men det var skikkelig møkka-kvalitet på de derre posene..

Hei jenter:-)))

Litt godt å høre det ikke bare er meg som er litt gal og urasjonell av og til. He he.

Askepott: Det går litt bedre nå. Har fått snakket ut med svigermor og alt er i orden nå. Det føles veldig godt. Har vært mye kvalm og trøtt den siste uka, men jeg koser meg veldig med den lille i magen. Har begynt å ha små samtaler med han og det er så koselig.

Jeg skal på UL 18 des og da vil vi også vite kjønnet. Da er jeg 18 uker på vei. Og jeg gleder meg allerede så helt sinnsykt.

Hvordan går det med deg nå Askepott??? Jobber du noe eller? Tenker på deg vennen og sender deg en kjempegod og diger klem:-))))))))

Annonse

Heisann Pysekatten :))))))

Så flott at det har ordnet seg mellom dere, ingenting er bedre enn det ;))

Ja, jeg er jo 13 uker i dag, så det går fremover :)))) Jeg er litt plaget med hodepine, men det er jo helt normalt har jeg lest. Mye blod som sirkulerer til babyen nå ;)) Jeg har "bare" tatt 3 paracet siden jeg ble gravid, så jeg er nå litt flink synes jeg, hehe.

Men det hjelpe også å legge seg på et kjølig rom og slappe av ;))

Ellers er jeg i jobb. Det går bedre nå, trøttheten har slippet taket litt heldigvis :)))

Vi snakkes igjen snart vennen, stooor klemz til deg :)))))))))))))))))))))))))

Pysekatten min :))))))))))))))))))))

Har du det bra?? Har ikke hørt fra deg på en stund nå :(

Ja nå er jeg straks 14 uker på vei ;)) Synes det går fortere nå enn da vi var 4-5-6 uker på vei. Magen min har virkelig begynt å vises, men prøver jo heller ikke å skjule den lenger. Ellers har jeg lagt på meg ca 4 kg frem til nå :/ Lurer på hvordan dette skal gå hvis det fortsetter like rask, hehe ;)

Jeg er også mer plaget med hodepine nå, og det synes jeg er veldig slitsomt, spes når jeg er på jobb.

Håper å høre fra deg snille Pysekatten :))))))))))))))))) Stor klem så lenge til deg :)))))))))))))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...