LilleLykkeMor Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Hei, jeg har en baby på snart 4 uker som grynter i søvne. Spesielt den siste halvdelen av natten. noen andre som har grynte-babyer?
Blind Gudinne Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jda, hun grynter, stønner og piper så det ljomer etter. Hun er 6 uker, og jeg kan ikke huske at storerbor på 3 gjorde det.... Er nsten til å bli gal av å høre på!
Lillepusen-78 Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Sånn er gutten vår også. Han er 6 uker. Og det er mest når han har fått mat om natten og skal sove videre i sengen etterpå. Høres ut som et dyr.... Litt usikker på hva slags ;-) Hører aldri disse lydene på dagtid. Snedig!!
NormaJean Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 jupp har en liten grynte gris.... han sover derfor ikke inne hos oss, men på eget rom;) ellers hadde jeg blitt sprø. han er nå 8 uker! han liker også å slafse på hånden sin, kan høre smattingen kjempe godt.
Trulte76 Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 min er 11 uker nå, så mindre grynting nå, men av og til gjør han det enda Da han var nyfødt gryntet han mye i søvne. Artige lyder på disse små
Gjest Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Eg har TO... Gutten høres ut som ei geit til tider... Hehe... Skikkelig geitelyd! Høres til tide ut som om han ler! Og andre ganger meir som en hest som vrinska... Jenta ligger å stønner en del rett før ho våkner, i tillegg til en vanvittig pipelyd! Komisk å høre på!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Samme her, en skikkelig gryntegris på 2,5 uke! Og spesielt andre halvdel av natten - etter at hun har fått mat. Merkelig, for når hun sover oppå meg etter amming er hun stort sett stille. Men når hun legges over i vugga si, eller for seg selv i senga vår, så begynner gryntingen. Håper det enten gir seg snart eller at jeg venner meg til det og sovner uansett
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Hehehe..minsten her hørtes ut som en tazmansk djevel da hun var nyfødt...helt enormt med lyder som kom da hun sov!
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Kan skrive under her jeg også :-) Trollet på 6 uker grynter, sukker og stønner til den store gullmedalje. Mest om natta, men også litt om dagen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 Jess, her ligger d også en skikkelig grynter på 3,5 uker i vippestolen sin- og grynter, piper og stønner om hverandre..=) Spes mye om natta, i timen før jeg ammer, og hun sikkert begynner å bli småsulten.. Vi samsover, så jeg blander ofte lydene hennes inn i drømmene mine, og blir ofte skikkelig forvirra og får masse rare drømmebilder av d, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå