nettigull og Lenora lille.. Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Her driver vi nå på med nattavenning,Og det er mye sriking og vræling for å si det sånn. Jeg ligger på stua mens mormor tar over den lille. Hun våkner ofte i 05 tia men er ikke det litt tidlig å gi puppen. Jeg lurer bare på når kan jeg gi henne pupp igjenn etter natta? Burde jeg gi henne den når vi står opp eller i senga før vi står opp? Når gir dere første puppen?
LilleBanan blir storebror Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Her er det ingen pupp før tidligst 06.30 nå som han er nattavvennt. Gir i senga men passer på at jeg har slått på lys, åpnet gardina etc så det ikke skal være noen tvil om at det ikke er natta leneger:)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Kjernetiden om natta er fra 12-06. Ikke mat før klokka har passert 06.00. Jeg var kanskje litt i overkant fiksert på det, våknet hun 05.54, så fikk hun allikevel ikke noe før etter 06 ;o)
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2008 takk for svar da blir det ikke noe pupping her i gården før etter 06 ..hehe..er jo så redd for å ødelegge nattavenninga hvis jeg gir henne puppen for tidlig..
mamsen=) Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 fantastisk, akkurat dette jeg satt å funderte på selv:) da skal jeg også vente til etter 6 fremover, og slå på lys var jo lurt da. vi starta med avvinnga i natt, lillegull og pappa'n sover enda(!!) mens jeg har vært våken siden 5.30, da fikk ikke jeg sove mer... Jeg sov på et annet rom i en annen etg, så vet enda ikke hvordan natta har vært for dem. men det er jo et godt tegn at hun fremdeles sover da!!
mamsen=) Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 en ting bare: har jo veldig brystspreng nå! våkna med det. hvordan gjør dere det? jenta mi har i den siste perioden fått puppen opp til 5 ganger pr natt.......så det er litt melk som vanligvis skulle vært ut da... bør jeg pumpe litt nå i starten eller skal jeg bare la det gå til frokosten hennes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå