Gå til innhold

Når burde jeg gi første pupp om morgenen når vi driver på med nattavenning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her driver vi nå på med nattavenning,Og det er mye sriking og vræling for å si det sånn. Jeg ligger på stua mens mormor tar over den lille.

Hun våkner ofte i 05 tia men er ikke det litt tidlig å gi puppen.

Jeg lurer bare på når kan jeg gi henne pupp igjenn etter natta?

Burde jeg gi henne den når vi står opp eller i senga før vi står opp?

Når gir dere første puppen?

Skrevet

Her er det ingen pupp før tidligst 06.30 nå som han er nattavvennt. Gir i senga men passer på at jeg har slått på lys, åpnet gardina etc så det ikke skal være noen tvil om at det ikke er natta leneger:)

Skrevet

Kjernetiden om natta er fra 12-06. Ikke mat før klokka har passert 06.00.

Jeg var kanskje litt i overkant fiksert på det, våknet hun 05.54, så fikk hun allikevel ikke noe før etter 06 ;o)

Skrevet

takk for svar :) da blir det ikke noe pupping her i gården før etter 06 ..hehe..er jo så redd for å ødelegge nattavenninga hvis jeg gir henne puppen for tidlig..

Skrevet

fantastisk, akkurat dette jeg satt å funderte på selv:)

da skal jeg også vente til etter 6 fremover, og slå på lys var jo lurt da.

vi starta med avvinnga i natt, lillegull og pappa'n sover enda(!!) mens jeg har vært våken siden 5.30, da fikk ikke jeg sove mer... Jeg sov på et annet rom i en annen etg, så vet enda ikke hvordan natta har vært for dem. men det er jo et godt tegn at hun fremdeles sover da!!

Skrevet

en ting bare: har jo veldig brystspreng nå! våkna med det. hvordan gjør dere det? jenta mi har i den siste perioden fått puppen opp til 5 ganger pr natt.......så det er litt melk som vanligvis skulle vært ut da... bør jeg pumpe litt nå i starten eller skal jeg bare la det gå til frokosten hennes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...