Gå til innhold

Hvor tidlig fikk dere mensen etter fødselen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 7 uker siden lillegutt ble født, og i dag, og i går har jeg blødd litt igjen.. Hadde litt mensaktige smerter i går, men ikke noen store blødninger nei. Bare litt "gamelt" blod-slim idag. Hmm. hadde ikke trodd det skulle komme så fort når jeg fullammer!

Erfaringer anyone? skal jeg bare at det for gitt at det er mensen, eller få sjekket det ut?

Skrevet

Jeg fullammer og fikk tilbake mensen for en uke siden... det er 14 uker siden fødsel. Jeg tror faktisk jeg hadde tatt det som en selvfølge om jeg var deg, men føler du deg ikke sikker, er det jo bare å ta en tlf til legen din....

:)

Jeg har i alle år sliti veldig med menssmerter, men de er borte.. har ikke hatt vondt i det hele tatt denne uken så jeg HÅPER det fortsetter !! Da er det jo en fryd... tidligere var jeg sengeliggende en par dager !

Skrevet

jeg fikk mensen igjen etter ca 2mnd selv om jeg fullammet, mens smertene fulgte også med.

Skrevet

Ganske nøyaktig 7 mndr etter fødsel. Fullammet til han var 6 mndr. Dette varierer visstnok veldig.

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake da snuppa var 2månder og gjett om jeg følte mag snytt da..hehe.. Jeg hadde jo sett fram til kanskje ett år til uten å få besøk av tante rød. og jeg fullammer.

Skrevet

Hehe.. jeg hadde også innstillt meg på å slippe mensen leeenge.. Men den gang ei tydeligvis.. Måtte ta samtalen med mannen her nå da: vil vi ha en til fort, eller vente? Han vil egentlig ha en til med en gang han;-) Men vi fant ut at vi vil vente til lillgull er over et år da..:-)

Skrevet

Fullammet, men den kom når tassen var 3 mnd. Følte meg litt snytt jeg...:)

Skrevet

Med nr 1 fikk jeg tilbake mensen etter 3-4mnd. Nå er lillebror snart 5 mnd,og jeg har ennå ikke fått den heldigvis.Ammer 3 ganger pr. dag.

Skrevet

det hørtes veldig tidlig ut nervøs&glad med prinsesse;)! var det ikke arrskorpen til morkaka som løsnet da? det skjer på den tiden, og fører til en blødning med friskt blod..

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake 6 uker etter fødselen jeg.. Følte meg litt snytt da ja! Fullammer også.. Men etter at jeg begynte på Cerazette så har jeg ikke sett snurten av den...

Skrevet

Har ikke fått tilbake mensen enda (3 1\2 mnd siden fødsel), men satt inn spiral for 3 uker siden og har småblødd siden. Fryktelig irriterende egentlig når jeg ikke har mensen men blør likevel!! Forhåpentligvis mister jeg mensen helt - *håperhåper*

Skrevet

I DAG!!!!!! FAAAAAEEEEN!!!!!!!!! :( Snuppa er strax 6,5 mnd

Skrevet

Fikk tilbake mensen da gutten var 8uker, ammer ikke da.

Skrevet

Ganske nøyaktig 9 mnd etter fødsel. Blødde mindre hele perioden enn hva jeg gjorde en normal dag før jeg ble gravid, og ikke hadde jeg den minste antydning til smerter heller. Hadde ikke gjort noe om det fortsatte, men har bare hatt mensen en gang så det er vel litt tidlig å si.

Skrevet

Ammer ikke, og har ikke sett snurten av mensen ennå. Gutten blir 3mnd på lørdag..Blir jo litt bekymret uten at jeg vet helt hvorfor..Men nå har jeg begynt på p-piller igjen, så den kommer vel om ei uke tenker jeg..

Skrevet

Jeg fødte for 10 uker siden. Blødde i 7 uker så sa det stopp. Men i dag begynte jeg å blø igjen... Ingen menssmerter. Ingen skorpe etter morkaka.

Merkelig

Skrevet

Jeg har fått tilbake mensen veldig tidlig etter alle 3. Førstemann etter 8 uker, andremann etter 5 uker og tredjemann etter 5 uker. Har fullammet alle tre...

Skrevet

enda ikke fått den.. Baby er 7mnd'er og spiser 4måltid hver dag nå, drikker ikke så mye vann, så derfor ammer jeg ham med drikken i løpet av hele døgnet.

Skrevet

Da snuppa var 5 1/2 mnd =/ Nøyaktig like lenge som jeg fullammet.

Har lest at alle blødninger (små el store) etter renselsen er over, betraktes som mensen, så jeg hadde nok tatt for gitt at det var den som var igang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...