Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Hva? Hvor mye ? og Når ? -spiser deres 15-16 måneders barn??? ( i løpet av en dag ) Min spiser så lite synes jeg, han virker helt uinteressert i mat..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Min spiser veldig lite i perioder.... får han ofte kun tynn velling om morgenen, kanskje en fruktpurre. Prøver vi å gi brødskive er det kun 1-2 biter... Lunsj...kansje 1/2 skive, eller 1 frukt purre. Før kunne han spise banan, eller annen frkt det er ikke av interesse. 2-3 barnekjeks. Er vi heldig får vi i han ett middagsglass, som regel kun 3/4 deler. Jeg peser ikke så mye med det, så lenge han drikker så går det greit. Legen på helse stasjonen fortalte at hennes lille hadde vokst opp til tider på kun skorper. Vi har prøvd barne youghurter uten hell. Han får middag som vi spiser av og til men jeg har regnet det om i glass. Gir bevisst ikke boller og pølser etc... for jeg vil at han skal lære seg litt sunnere matvarer. Jeg har sett flere eks å at det er kun det ungene vil ha og det er ikke slik jeg vil ha det her.... Innimellom er han flink og spiser litt mer. Men han er vist innefor kurven til helsestasjonen.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Her er vi inne i en periode hvor det ikke er noe interessant med mat nå. Det eneste han spiser godt av, er middag. Får samme mat som oss, og spiser på egenhånd. Brød kan vi bare glemme å få i han. Polarbrød kan han spise litt av, men uten pålegg. Så i nødens stund har jeg tydd til Bixit fullkornskjeks med blååbær. De synes han er kjempegode. Er litt frustrerende dette, for han har hele tiden vært veldig glad i mat. Men det er vel bare en periode, håper jeg (selv om han har holdt på slik i et par måneder nå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå