Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg skal føde i Drammen. Har termin 12.januar.

Bli med på treff da! Det hadde vært kjempe koselig. Har selv vært med 2 ganger. Utrolig hyggelige jenter! :)

Det er på Z 12.nov kl 11.

Meld dere inn i gruppen på facebook. (Gravid i Drammensområdet jan/feb 09)

Annonse

He he, jeg må snart være den eneste som ikke bruker facebook.. Har kjempelyst å være med på treff, men er så klart på jobb onsdag. Ellers pleier jeg å kunne formiddagene, jobber turnus og er 50% sykemeldt. Jeg har nettopp flyttet og ønsker å komme i kontakt med andre gravide:) Har forresten ei jente på 2 år og venter nå en liten gutt:)

Maren, tuppi2, bee og skytte75: hadde vært koselig om dere ble med på treff (og evt på fb gruppa

http://www.facebook.com/group.php?gid=20485472308 ).

Vi legger ut treffene under BIM-treff Buskerud her inne også.

Til onsdagen er vi 9 påmeldte foreløpig, både nye og "gamle", så tror det blir hyggelig!

Vi driver og å planlegger julebord, men datoen banker vi vel kanskje til onsdagen på Z.

Meld dere på enten på fb eller under BIM-treff for vi er så mange at vi må reservere bord.

Vi som er med har terminer fra november til mars. Jeg har 15. januar.

Velkommen!

Ja det hadde vært koselig å komme på onsdag. Jeg er selv ganske ny her i området, er opprinnelig fra Bergen og har bodd mange år i utlandet/oslo. Jeg kan som regel passe inn noe på jobben, men onsdag kan bli vanskelig siden vi har møte på jobben kl 12. Jeg kan jo ta en tur og ta en kaffe eller noe og gå litt før 12 kanskje. Så har jeg i alle fall møtt folk:)

Okay jenter:) Nå er jeg også omsider på fb (Det er jo ganske gøy!!). Må visst få dette inn med teskje:), må man ikke bli invitert i fb gruppa av et medlem? Hvordan blir man det? Kan som sagt ikke til onsdag, men jeg kjeder meg hjemme og blir gjerne med på neste treff:)

Annonse

Hei, jeg skal føde på Drammen. Har termin 03.01.09. Vårt første barn, så dette blir spennende :-) Jeg kommer nok på onsdagen. Ikke blitt med på noe treff før, å kjenner ingen der... Men det skal nok bli koselig for det.

Hei jenter!! Jeg har termin 10 januar og skal føde på drammen. Har vært på begge treffene i Drammen og gleder meg tilo onsdag, men ser det er flere her som skriver at de kommer som ikke har skrevet på treff siden... Spennende at det blir så mange:-)

Hei skytte75

Du kan gå inn på denne gruppa og søke om medlemsskap

http://www.facebook.com/group.php?gid=20485472308

Jeg må godkjenne deg bare. Mulig du har kommet inn i dag?!?

Hvis ikke kan du legge til meg Elisa Tirra som venn (søk etter meg) så kan jeg invitere deg til gruppa.

Velkommen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...