Axelia Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Har dere fått time til ordinær ul? Isåfall, når ? Jeg venter spent på brev men det har ikke dukket opp noe enda ... Klart det er en stund til enda,men i følge legen fikk man svar fortløpende etter at hun hadde søkt.Hun søkte på første kontroll som var for et par uker siden.Er nå 10+4. Gleder meg sånn Har tiden noen gang gått så sakte for dere ? Hehe
wowo Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hei Jeg er 11 uker i dag, og har fått innkalling til ordinær ul 29.12. Gikk en uke fra legen søkte til jeg fikk svar, kommer sikkert ann på hvilket sykehus du skal inn på. Jeg skal til Ullevål. Synes tiden går både fort og sakte, om det er forståelig:) Har vært kvalm og hjemme i 4 uker nå, går ikke så fort da, men når jeg tenker meg om er jeg jo snart i 2 trimester:) Synes denne uken har vært rar, har vært så dårlig i tre dager, men i dag er jeg tilbake til "normal" kvalme. Har gått på antibiotika og var i hus med et barn som plutselig fikk omgangssyken på lørdag, lurer på om det har virket inn.. Hvordan har formen din vært? Innkallingen kommer nok snart:)
Axelia Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Hei wowo Så spennende at du har fått dato:)Blir nok en flott etterjul`s gave ;)Jeg skal på ØSF, Fredrikstad og legen mente de var utrolig effektive på gyn avdelingen da hun ikke hadde opplevd at noen hadde ventet mer enn en uke.Jeg venter enda spent ! =) Synd å høre om formen din,vi får krysse fingrene for at du kun er kavlm de tre første mnd, og de er jo snart over :)Det er klart at man har et svekket immunforsvar når man er gravid så om man er i nærheten av noen med dråpesmitte kan man vel nesten si seg dømt!?Heldigvis går det forholdsvis fort over:)Høres ut som du har hatt din "tørn", virkelig:/ Formen min er superfin.Jeg har (bank i bordet) ikke vært plaget med kvalme en eneste dag, heller ikke vært dårlig på noen annen måte.Håper virkelig det forblir sånn... selv om det til tider har vært "plagsomt" og ikke ha symptomer fordi man føler seg jo ikke veldig gravid enda hvis man ikke har de typiske "gravid plagene" Men har vært til tidlig ul og alt sto fint til.. Ha en strålende dag
Lillesolsikke Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 jeg er 10+ 2 (legeutregning) 10+3 BIM utregning. OG jeg har ordinær UL 2 jan. Fikk svar etter 2-3 uker etter at det ble søkt LYKKE TIL
wowo Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 hei Axelia!! Kommer nok snart innkallingen da, hvis ikke kan du sikkert ringe gyn. avd. å spørre!! Regner med at formen kommer seg, skal i prinsippet begynne på jobb igjen når jeg er 12 uker, og vil veldig gjerne komme i gang:) Er så vant til dette at synes det går greit var værst de første ukene, før jeg slo meg til ro med at "sånn" var livet mitt en periode...Deilig å være uten symp. selv om jeg skjønner at noen savner det også. Alle i min fam. har hatt det som deg!!! Du får ha lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå