Lykkelig mor til tre Skrevet 1. desember 2008 #26 Skrevet 1. desember 2008 Håper virkelig på verdens beste julegave ja. Skal nok skrivelitt her inne i dagene/ukene som kommer.. Du får ha masse lykek til på ultralyden i dag du og. Får håpe du rekker å få en flott julegave i år du og
Musefusa ☆ Skrevet 2. desember 2008 #27 Skrevet 2. desember 2008 Jeg var og på 2 ultralyd i går. Skal på uttak i morgen, og nærvene begynner nå virkelig å komme. Jeg gruer meg så fælt at jeg sover nesten ikke om nettene. Ikke ble det akkurat noe bedre når jeg fikk vite at jeg ikke får noe lokalbedøvelse. Er ikke det vanlig da?? Dukker opp så mange spørsmål også. Kanskje noen av dere har svar på de? Skal man være fastende når man kommer til uttak? Får man noe beroligende før man skal inn? Føler meg skikkelig pysete nå, men endometriosen gjør vondt bare de rører litt der nede.
Fatu Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #28 Skrevet 2. desember 2008 Ikke så mye som et egg gitt...så da heier jeg på deg:-)
Lykkelig mor til tre Skrevet 3. desember 2008 #29 Skrevet 3. desember 2008 merkelige greier det da Fatu. Ingen egg?? Leit å høre. Vi har vært heldige. Av 16 egg ble7 befruktet. Vi har i dag satt inn to fire-delte egg, og har fem på frys. NÅ skla jeg legge meg litt og drømme gode drømmer.
Fatu Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #30 Skrevet 3. desember 2008 Oi, gratulerer:-) Ingen modne egg fant han, men de lå der på rekke og rad så han skjønte ikke helt hvorfor. Men er nå ganske øm og det småstikker litt i maven så jeg regner med at noe skjer nå. 7 befruktede egg er jo helt fantastisk, kos deg masse og slapp av så de 2 fire-delte eggene dine har det bra:-)
Eggerøre ♥ Skrevet 4. desember 2008 #31 Skrevet 4. desember 2008 Hei, Jeg fikk ut 5 egg og 3 har blitt befruktet. Skal sett inn i morgen. Gruer/gleder meg :-) Eggerøre
Fatu Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #32 Skrevet 4. desember 2008 Krysser fingrene for deg, gratulerer så mye:-)
Lykkelig mor til tre Skrevet 5. desember 2008 #33 Skrevet 5. desember 2008 Jeg drømmer om at min e to skjønne fire-delte egg, skal bli til to skjønne hæerlige unger . Det hadde vært flott det En hærlig drøm, en hæerlig tanke Håper de slår seg GODT til ro der de er nå. Og at de bli der i 9 mndr. Jeg vil så gjerne ha de begge to Nå må jeg komme meg opp av sofaen, rydd og vaske litt før helgen. I helgen skal det bakes to slag. Må komme i gang om jeg skal rekke 7 slag før jul I dag er min rugedag 2. Ha en fin fin dag. Og masse lykke til videre i rugingen
Eggerøre ♥ Skrevet 7. desember 2008 #34 Skrevet 7. desember 2008 Hvordan går det med uke 49 gjengen? På fredag ble jeg ruger på et perfekt firedelt egg =o) Leter etter symptomer som bare det ;-)
Fatu Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #35 Skrevet 7. desember 2008 Krysser fingrene for dere begge:-)
Musefusa ☆ Skrevet 8. desember 2008 #36 Skrevet 8. desember 2008 Hei, jeg ruger også på det perfektegullegget satt inn på fredag:) Ser ikke ut som det er så mange av oss uke 49 ere her. Har du kjent noe ennå? Stikker i magen min.
Eggerøre ♥ Skrevet 8. desember 2008 #37 Skrevet 8. desember 2008 Musefusa: Er på RD 3 i dag og merker svært lite. Bare litt "støl" i magen. Jeg vil merke mer :-) Hvilken dag er du på og når skal du teste? Jeg skal ta BP 17.desember..
Musefusa ☆ Skrevet 9. desember 2008 #38 Skrevet 9. desember 2008 Jeg er vel på dag 4 da kanskje? Tok ut på onsdag og satt inn på fredag. Skal ta blodprøve den 17 jeg også Har vært litt støl jeg og, men det værste var å være så oppblåst. Klarte nesten ikke røre meg før på søndag jeg.
Eggerøre ♥ Skrevet 9. desember 2008 #39 Skrevet 9. desember 2008 Så gøy! Da ligger vi likt i løypa og skal ta BP på Riksen samme dag =o) I dag skjenner jeg ingenting på RD 4.
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 9. desember 2008 #40 Skrevet 9. desember 2008 Hei dere! Spennende dette, er mest spent på dere her :-) fikk satt tilbake et 3-delt egg onsdagen den 3 desember, så har ikke noe troen. Det var visst fint egg, men merker ingenting. Skal ta blodprøve på mandag 15. Dette er vårt siste forsøk på riksen. Kjenner dere noe jenter?
lagirl Skrevet 10. desember 2008 #41 Skrevet 10. desember 2008 Da høres det ut som om jeg hører til i denne gruppen. Dette er mitt første fryseforsøk. Selv om prosessen har vært lettere for kroppen synes jeg ikke det har vært lettere psykisk med så mye usikkerhet hele veien. Men alt har gått bra og jeg fikk satt inn to embryo på fredag. Jeg skal også ta blodprøve på riksen den 17. Da er vi flere som skal ditt på den dagen. Jeg kjenner ingenting men prøver å tenke positivt. Det er fortsatt tidlig hvis jeg skulle være gravid. Lykke til alle sammen.
Lykkelig mor til tre Skrevet 10. desember 2008 #42 Skrevet 10. desember 2008 Hvordan går det med dere da? Jeg er nå på rugedag 7. Spenennde. Jeg har en god følelse denne gangen. Så jeg håper virkelig at jeg får verdens flotteste gave av nissen i år . Skulle ønske det var teste dag i dag.. men, må nok vente noen dager til. Klinikken sa at 10 dager etter innsetting var alt av medisiner fra de ute av kroppen, så ikke noe annet enn graviditet som skulle slå ut på testen.. om hcg er høyt nok (hvis jeg er gravid). Har testet positivt på dag 8 (1. barn- dette var ikke via assistert befruktning). Så på dag 11 (resulterte i barn - icsi), og dag 11 en gang til (svangerskap utenfor livmoren). Har IKKE lyst til å få en falsk positiv test... da er det bedre å vente noen dager...men, får familiebesøk på lørdag.. tenkte å teste da Men, det ødelegger hele dagen min om den er negativ da. Så, derfor tenkte jeg kanskje å teste på fredag. For er den negativ da, så takler jeg bedre å få en negativ test på lørdag... Jeg klarer aldri å holde meg til 14 dager etter innsetting med å teste. Det har jeg aldri klart. Kommer ikke til å klare det denne gangen heller Så, jeg håååååper jo at el-sprøyta er ute av kroppen 9 dager etter innsetting... hva tror dere? Eller vet ??
Eggerøre ♥ Skrevet 10. desember 2008 #43 Skrevet 10. desember 2008 På første forsøk testet jeg svakt svakt positiv på dag 9 ( da hadde det gått 10 min) og jeg var gravid :-) Mistet da jeg var 7+5 Ma :-( Er i dag på RD 5 og skjenner ikke så veldig mye, litt ømme pupper, men det er alt. Håper jeg også får den flotteste gaven fra nissen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå