Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, begynte å tro at jeg var den eneste her inne, dette er første gangen så jeg føler meg litt lost.

Skrevet

Ja det er veldig spennende første gangen, men det er heldigvis masse flotte jenter her inne som svarer på det meste man lurer på. Hehe begynner vil å bli en av de selv, men merker jeg har glemt litt siden det er over et år siden jeg var her sist. Vi skal ha søskenforsøk. har en nyyyyyydelig liten gutt på 4,5 mnd som ble til etter noen negative fryseforsøk og 2.IVF:-) Så det er virkelig mulig!

Skrevet

Så bra å høre om at det lykkes, man blir litt deppa når man leser om alle de som har negativeforsøk.

Jeg har både PCOS og har fjernet en eggstokk så jeg er litt småbekymret. Men de på riksen er meget positive og mener det vil gå bra.

Tusen takk for hyggelig svar og lykke til:-)

Skrevet

Jepp jeg skal prøve meg igjen i uke 49, teller bare dager nå til og komme igang. :)

Skrevet

oi, da ble vi tre:-)

Jeg holder til på riksen og har nå fått vite at jeg begynner med sprøyt den 21, nov. Både gleder og gruer meg.

Håper det går bedre for deg denne gangen:-)

Skrevet

Hei, jeg hører også til i uke 49. Skal begynne på sprøyter nå til torsdag. Hører til på Riksen :-) Er det noen her som vet hvor jeg kan finne filmen om gonal-f?

Lykke til jenter :-)

Skrevet

Jeg skal også om alt går som planlagt i uke 49 på Riksen:)

Skrevet

Er vi ikke fler som har fått uttak/inntak i uke 49

Skrevet

Hei jenter!

Hører vist til her hos dere jeg. Var egentlig satt opp i uke 48, men så ble mensen forsinket. Den kom på jobb i dag, nesten er uke for sent. Ringte Porsgrunn og de ville at jeg skulle dra hjem og ta puregon. Så her sitter jeg da og er endelig i gang igjen. Kort regime denne gangen, så har ikke gått på nesespray.

Kjenner jeg er litt nesrvøs selv om dette ikke er første gang :-)

Skrevet

Kommer sikkert til å gå kjempe bra:-) Jeg tror at uke 49 er en veldig positiv uke for oss som prøver!!

Skrevet

Begynte på sprøyten i dag. Står at jeg skal ta den mellom kl.15.00 og 21.00. Det gjør vel ingenting om jeg tar den klokken 22.00 hver kveld? Passer liksom mye bedre.

Når jeg tok ut nåla etter 10 sek. dryppet det ut noen dråper av medisinen, og jeg begynte å blø. Noen med samme erfaring?

Skrevet

OI, det aner jeg ikke.

Jeg skal begynne i dag, gleder og gruer meg, men gleder meg mest. Jeg har funnet ut at kl 21 passer best, for da husker jeg det, og er alltid hjemme:-) Nyheter er sprøyte tid fra nå av hos oss.

Skrevet

Da skal jeg på UL i morgen, gleder meg til å få endelig dato:-)

Skrevet

Hei jenter.

Jeg skal på Ul i morgen.. så da håper vi på uttak til mandag.. men det har hendt flere ganger at jeg har måttet vente en dag eller to ekstra.. så det er godt mulig det blir uttak tirsdag elle ronsdag også..

Det viktigste er jo at det kommer egg ut, at de blir befruktet og at jeg får satt inn.. og helst flere på frys :)

Måtte det gå den rette veien denne gangen.... :)

Skrevet

Hei jenter:)

Her blir det fryseforsøk med innsetting av blastocyst på torsdag om egget overlever opptiningen. Spennende:)

Håper vi alle går en jul i møte hvor det spirer og gror i magen:)

Skrevet

Jeg var på UL i går og ingen egg der så jeg blir nå kanskje en uke 50, men satser stort alikevel:-)

Skrevet

Nå er vi spent på morradagen! Hvor mange forlikler er det der og hvor store har de vokst seg siden onsdag og blir det tur til danmark på onsdag??? Spenningen er på topp nå! Hvordan går det med dere andre uke 49ere?

God advent :)

Skrevet

Oi, så spennende.

Jeg skal selv til UL i morgen for å se om mine har vokst siden onsdag.

Håper vi er heldige begge to:-)

Skrevet

Fatu: får håpe eggene har vokst masse de siste dagene... :)

Selv har jeg tatt ut 16 egg i dag. Og jeg vet ikke om jeg skal juble eller tenke at dette ikke var bra. Det var mulig overstimulering fikk jeg beskjed om. Og jeg må drikke tre til fire liter vann hver dag. Jeg må ta blodprøve på onsdag før eventuell innsetting, for å se om jeg er overstimulert ele rikke. Så da er det muligheter for at det kaaaaanskje ikke blir innsetting.

Og hvordan er det med kvaliteten når det er så mange egg??

Kanskje ikke det blir noen særlig befruktning, elle rgode delingerr.

Søsteren min fikk ut 16 egg her for litt siden. Det var tilslutt bare ett egg fde kunne bruke :(

Så.. vet ikke hva jeg skal tenke om dette...

Skrevet

Oi, det var mange!!

Vi krysser fingre for at de er av supre kvalitet alle sammen og at du er super heldig. Da får du jo verdens beste julegave:-)

Jeg skal på UL nå kl 1330 for å se om noe har skjedd, håper jeg er like heldig som deg :-)

Du må fortelle hvordan det går med deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...