nygift med spire i magen nr2 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Er det noen som har et fint dikt til pappa ? Tenkte jeg skulle ta å skrive ned et fint dikt og ha fotavtrykkene til dattern vår på arket og ramme det inn.. Det må jo være en hyggelig farsdagsgave, men jeg er ikke akkurat noen dikter... Håper noen kan hjelpe meg
*Askepott og hjelperene * Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 TIL PAPPA. Kjære Pappa`n min Fra den lille jenten din. Jeg vil altid se opp til deg Du er et godt forbilde for meg Jeg håper at når jeg blir stor At dine egenskaper i meg bor Du gir meg alt jeg trenger Ikke bare i form av penger Du gir meg omsorg,varme og kjærlighet Og en ting er sikkert at jeg vet Du betyr så veldig mye for meg Jeg er kjempeglad i deg. Klem fra ****** Dette rammet jeg inne med et bilde av snuppa mi og gav i farsdagsgave
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Tusen takk det var KJEMPEfint akkurat et slikt et jeg trengte:) da blir det nok ramme på veggen her også Tusen takk igjen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå