Gå til innhold

hjelp!! tatt i bruk frikort i 6 mnd. stort baksmell på skatten?

Anbefalte innlegg

...jeg fikk frikort her i våres.. og tok den i bruk.. skulle bare bruke den i 3 mnd,men 3 mnd ble til 4..osv osv..

nå har jeg hatt 6 skattefrie mnd..

noen som har vært borti det her før?

hvor mye tror dere jeg får i baksmell på skatten neste år?

jeg står som alenemamma, er opprinnelig i skatteklasse 2. skatta vel ca 3000 i mnd. og fikk alltid igjen ca 14000 hvertr år..

hvor mye tror dere jeg må spare av hver mnd nå fram til juli for å få betalt tilbake evt det jeg kommer til å skylde?

hilsen ei som også venter en liten en til sommeren igjen..!!

Fortsetter under...

Denne kalkulatoren er kjempebra

http://kalkulator.vg.no/kalkulator.php?id=18207

Fyll inn hvor mye du har tjent i år + hvor mye du kommer til å tjene resten av året. (før skatt selvfølgelig) - sett riktig skatteklasse og før opp det du har av ev. rentefradrag på lån.

Da får du opp hvor mye skatt du skal betale for hele 2008 - da kan du enkelt avregne det mot hvor mye du har betalt i skatt hittill i år (som er null antar jeg?) - samt hvor mye du kommer til å betale resten av året.

Det er umulig for andre å anslå hvor mye baksmell du eventuelt vil få basert på de opplysningene du har gitt ovenfor. Bruker du kalkulatoren på vg.no og fyller ut feltene riktig så gir den et svært nøyaktig resultat.

oki..tusen takk.. joda.. har skatta til og med mai, juni..husker ikke helt.er bare de siste 5,6 mnd jeg ikke har..

men skal skjekke ut denne kalkulatoren jeg,..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...