MamT2? Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Da takker jeg for masse inspirasjon . Nå har jeg også reservert og betalt. Valgte og 6 strå - det gikk på andre forsøk sist - så jeg er full av håp om at det skal gå raskt denne gangen og!! Var hos gynekolog og tok alle tester i forrige uke, nå er jeg klar! Regner med å ta første turen i januar.
Kjempeglad mamma Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 HEI!!! Å, så flott!!!! Jeg skal en tur innom gynekologen i morgen, bestille time, blir nok hormonkur på meg, det var slik det klaffet sist! Er det Stork du skal til? Lurer på en liten ting - er du åpen med gynekologen, eller har du noen andre triks? Jeg er blodgiver, så begge hepatittprøvene + HIV testen er tatt nettopp. Og de andre var Clamydia, røde hunder og...? En til ikke sant? Blir det for mye pes får jeg ta meg en tur til privat poleklinikk... Kjenner det kribler skikkelig nå!! Kjekt at vi kan puffe litt på hverandre - spennende tider, dette!! Lykke til så lenge!
MamT2? Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 Er også såååå klar og det blir kjempe spennende å følge hverandre fremover!! Jeg var hos fastlegen, aldri vært der før, men valgte alikevel å bare si det som det var. Hun var bare positiv og hadde tydeligvis vært med på det før, for hun hadde full kontroll på hvilke tester som skulle tas. Jeg var ikke åpen sist, og husker at det var litt pes. Så nå fant jeg ut at det bare fikk briste eller bære. Og hadde hun reagert negativt, så hadde jeg bytta fastlege. Klart det er viktig å få aksept for at dette er en OK måte å gjøre det på, så jeg har full forståelse for de som ikke ønsker å fortelle det til lege/gynekolog av "frykt" for reaksjoner. Er jo veldig personlig dette, og ingen skal få rakke ned på hvordan jeg lever mitt liv!! Jeg skal til Stork ja, så kanskje vi havner der samtidig ). Kunne ha startet med en gang, men har bestemt meg for å avvente til over jul. Skal heller nye jula med god mat og god vin ) Tvi tvi fremover!! (Forhåpentligvis snart) MamT2?
Kjempeglad mamma Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Takk takk!! Fikk ikke time hos gyn før i slutten av januar, lang ventetid . Men må dit pga hormoner. Har begynt å drømme masse om at jeg har en ny baby i huset, er dette et godt tegn, tro??!! Vesla på to begynner dessuten å bli veldig interessert i babyer, skal se på babyer, kose med dem og "vil ha" en sånn.... Håper på at første tur blir i februar! Kunne også startet i morgen den dag, men må ordne med resten av undersøkelsene også. Er kjempeklar nå!! Kjekt å ha en annen å være klar sammen med. Enig i at det an være greit å kule ned med god mat og god vin i jula. Det funket for meg sist!!! Tvi tvi til deg og - hold meg oppdatert! Kjempeglad mamma - til 2???!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå