Madamina Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Vår tass er så selskapsyk, så han legger vi i kurven i en mørk krok i stua og tar han med opp på soverommet vårt når vi legger oss. Lar han sove videre i kurven. Har kun fått til en kveld å lege han i babysengen kl 20 om kvelden og latt han sove der i 3-4time til jeg går og legger meg og han vil ha mat. Han er 1mnd. Tenker vi legger han inn på barnerommet om et par mnd.
Julimams Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Snella vår var 4 uker. Jeg vet om ei som la babyen på eget rom samme dag de kom hjem fra sykehuset, og jeg vet om ei som samsover forsatt og barnet er 2 år. Forskjellige ting passer forkjellie familier og babyer. Noen trenger ro rundt seg, og andre trenger å høre pusten til mammaen og pappaen sin.
Nattinatta Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 rundt 2 mnd tenker jeg... gått veldig bra! Lilleutt får flaske, så må jo opp allikevel. Gjør det som passer dere og den lille best!
Belladonna med to gutter Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Gutten vår var 8 mnd, men det var mest fordi at vi ikke bodde i en stor nok leilighet. Nå har vi flyttet og han har eget rom, deilig!!
Ninemi Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Da hun var 5 mnd. Da forstyrret vi hverandres søvn så best slik =)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Ammer du? Jeg ammer, og syns det er så enkelt å ha henne liggende på samme rom. Da hører jeg henne med en gang hun våkner, løfter henne bare over til vår seng og legger henne til puppen. Hun spiser og sovner igjen, og dersom jeg selv er våken legger jeg henne tilbake i sin seng. Men ofte sovner vi sammen, så da blir hun liggende i vår seng. Tenker at hvis hun skal ligge på eget rom, så må jeg gå inn dit for å hente henne, og da våkner jeg mer. I tillegg må hun gråte for at jeg skal høre henne, og når hun er oppkavet når hun skal spise, så svelger hun så mye luft. Så for vår del så blir hun nok liggende på vårt rom en stund til. Hun er snart 4 måneder nå. Men forskjellige ting passer til forskjellige personer, så du må bare føle på hva som passer best for dere. Noen har barn som lager masse lyder mens de sover, sånn at mammaens søvn blir ødelagt. Det gjør ikke jenta vår, så jeg sover kjempegodt om natta...
anette&tutta mari :) Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Mamma til Olivia <3 - akkurat som om jeg skulle skrevet dette. Har det akkurat sånn med snuppa mi jeg også!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 vi la jonas i egen sprinkelseng fra den dagen vi kom hjem fra sykehuset. hadde ingen vugge eller kurv i stuen, der sov han i lekegrind eller bagen til vogna på dagen. eget rom fikk han når han var 6,5 måned og han våknet så mye uten grunn om natten. sluttet selv med mat om natten en måned før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå