LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 BÆSJ! I en alder av tretten uker klarer han å bæsje kabler som er så store at jeg har problemer med å få de inn i posen. Gruer meg seriøst til han når full størrelse, tør nesten ikke tenke på hva som kommer ut av den søte babyen min da :-s Må vel ha med trillebår på tur da tenker jeg... *Sirkus Ulvardo*
Gjest Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Digger de hundene. Har en stor hund selv, og vet hva bæsj er for å si det sånn!
Tøysetipp Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Ha ha.. Ta med deg en brødpose. Går det bra med deg, forresten? Klem
HopsiDeisy Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Litt feilt fòr kanskje?? Ikke normalt for noen hunder, uansett str, å bæsje så mye! Kanskje han får mat han ikke fordøyer helt, da blir det mye avføring. Anbefaler Eukanuba Puppy & Junior Large Breed Royal Canin Junior Gigant Babydog - og ikke noe annet!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 ...eller bærepose :-p hatt en runde med vask her nå, klarte å tråkke i en kjempeklatt (har det gjørmete like bak der bilen står, så så ikke at det var bæsj der også), så da ble skoen full, trappa full og gangen full. Herrrlig. Joda. Sånn der. Skværa opp, men han har fortsatt testikler og forstår ikke helt hva som var så gærn't med alt som skjedde. Han er veldig "uffda, men skal vi se en film nå?"-type. Så regner ikke med at det har gått helt inn. Men jeg tror samvittigheta tok han litt, for plutselig ordna han seg litt fri, og kommer kjørende hit (4 timer èn vei) for å feire bursdagen sin med meg i dag. Det er håp i hengende snøre, sant?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2008 Er nok helt normalt, bare jeg som har små hender ;-) Han får RC puppy dog nå, og avføringen er fast og fin og kommer èn gang for dag. Er bare så utrolig at en så "liten" (han er over 20 kg) baby kan presse ut så mye dritt, bokstavelig talt.
Tøysetipp Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Hoffa da.. humrer... Godt å høre at dere skværet opp. Også får de se ham i dag. Sukk.. Lucky girl.. Noen er bare sånn, vet du.. Kan nok hende at det sank inn mer enn hva han ga uttrykk for. Høres ut som det er mer enn håp i det hengende snøret ;-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 ÅÅÅ, har du Irsk Ulvehind, så herlig! Jeg er oppvokst med 3 stykk, så skjønne hunder:) Fikk den første da jeg bare var noen måneder gammel, og vi var bestevenner i 13 år. Husker han var over et hode høyere enn pappa da han sto på bakbeina med forlabbene på skuldrene til pappa, hihi.
HopsiDeisy Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Husk å få Gigant-fòret! Han må ikke vokse for fort, da kan han få vonde bein og oppsamling av kalk i leddene. Svært sjelden det skjer, men enkelt å ungå! Og ikke begynn på Adult-fòret for tidlig. Han er ikke ferdig utvokst før han er over 2 år! Anbefaler deg å gå inn på rc sine sider (royalcanin.no) , og lese om Gigant-fòret. Jeg har jobbet med vetrinær Dag, som er Royal sin "norske talsmann"! Han er utrolig flink på fòr til hund og katt!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2008 Hehe, ja de er herlige dyr, ingen tvil om det, vokste selv opp med èn, fantastisk flott fyr. Så er derfra drømmen om egen ulv har kommet. Men merker at det krever mer å ha IU enn mange andre raser (hatt flere hunder før). Han når jo allerede opp på bord, og plassen mellom veggen og senga er for liten selv om han så vidt er tre mnd. Har forresten sendt deg PM haldenjenta :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2008 Selvsagt får han gigant.. Følger oppdretters anbefalinger (hun har fostret opp et 20-talls IU'er, så hun har god peil), og får god oppfølging derfra. Sender bilder en gang i mnd, og kommer til å møtes to ganger i året, da vurderer hun behovet for fòrendringer eller tilskudd.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2008 Joda, det går seg nok til. =)) Skumle, ekle mamman min som er sanndrømt ringte meg tidlig i morrest og spurte hvilken prevensjon jeg gikk på. Ikke vanskelig å gjette seg til hva hun har drømt i natt... Drittkjærring, nå er jeg bare glad til for at jeg har mensen :-p
HopsiDeisy Skrevet 6. november 2008 #13 Skrevet 6. november 2008 De er fine ja forresten! Min bror har en tispe, og kjæresten har en papillon! Ser helt snodig ut når de kommer på tur! Selv har vi en Grande, men den er allerede 7 år! Tenker på å få en til fra samme oppdrett, men vet ikke om det er så lurt... Den vi har er ganske ene-hund. Dumt å stressen den opp de siste årene den har igjen liksom.
To små, med øyne blå :-) Skrevet 6. november 2008 #14 Skrevet 6. november 2008 Åååå, så heldig du er. Jeg har vokst opp med ulvehund og savner det sånn. Men, vi har ikke stor nok bil til en søt liten ulvehund akkurat nå, så jeg må vente :-(
Mockanin Skrevet 6. november 2008 #15 Skrevet 6. november 2008 Ish, svigerinnen min har en diiiiger hund. Husker jo selvsagt ikke rasen nå. Men han er enormt stor og sikkler som et uvær. Denne karen legger også igjen en god haug hver gang han driter. Ekkle saker. Dem bruker handleposer fra butikken, nytter ikke med de små hundeposene der i gården nei.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. november 2008 Forfatter #17 Skrevet 6. november 2008 Ja den bør kanskje få være i fred mot slutten. Er jo det som er så trist med gigantene at de ikke blir så gamle. Forresten er finn.no en fin plass, der fant jeg den nye bilen, funket dårlig å få IU i en liten Subaru :-o Så nå kjører jeg diger amerikaner som drikker en hel liter bensin på mila. Hvem sa det er billig å få seg hund???
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 6. november 2008 ææææsj, jeg takler ikke hunder som sikler....type new foundlander eller st.bernard er bare forferdelig ekelt. Nei heller tonnevis med bæsj, fremfor en bøtte sikkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå