Gjest Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jeg må bare si at innvoller og blod ikke står høyt hos meg. Er det kvalmeste jeg vet for å være ærlig...usj.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Nei, men i følge mamma spiste jeg både blodklubb og lungemos som liten:-( Men grøsser ved tanken nå, mine barn skal slippe å smake på det.... og jeg er ikke kresen, spiser det meste av det jeg betegner som mat...
prebs Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Lungemos er godt. (Hundre år siden jeg spiste det nå!) Lever er veldig tørt, men det glir ned. Blodpølse og blodklubb - nei takk! Men det er jo mye jern i det, så det er visst bra å spise det av og til...
Gjest Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Nei...kan ikke si det står på menyen her i hus, ei heller i min oppvekst. Er så mye annet godt man kan spise...hver sin smak ;-)
Gjest Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Pappa var en ekspert på lungemos da jeg var liten. Blod greier liker jeg ikke.
flypapir Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Nei, spiser det ikke... Jeg har faktisk aldri smakt på noen av delene heller...
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Lungemos og lever-nam nam Lever er kjempemørt og sunt!! Og det hender jeg lager det til middag. Har vokst opp med begge deler. Men blodpudding/pølse kvier jeg meg for... Blir nesten litt kvalm ved tanken :-S
Dotten Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Spiste lungemos og lever når jeg var liten eller mens jeg bodde hjemme. Har aldri laget det selv, men får jeg det hjemme den dag i dag, så spiser jeg det nok. Men ikke blodpølse eller noe som har navnet blod i seg
cherry coke Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Blodpølse er nydelig!! Lever er vel omtrent det eneste jeg ikke spiser! Det er virkelig det gyseligeste jeg får servert. Lungemos likte jeg iallefall da jeg var mindre, men har ikke spist det på mange år.
Tøysetipp Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 Spiser det omtrent hver dag vi. Lever på røde dager og blodig pølse og mosa lunger omtrent på hverdagene.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 Lungemos er kjempegodt )) Sammen med krøsta poteter godt blandet sammen SLAFS hihihi
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 xen min spiste blodpudding med sukker på.... *grøss*
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 6. november 2008 #13 Skrevet 6. november 2008 Hehe.. jeg hørte en gang at blodpudding bare er mel og blod, og siden har jeg bare tenkt det sånn, er vel derfor jeg syntes det vriker ekkelt :-S hva er det egentlig, og hvordan smaker det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå