Singeline Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Vesla er ikke interessert i kos! Hun er 6 mnd og blir bare stiv og veldig aktiv ved nær kroppskontakt. Hun er veldig leken og blid og har meget god øyenkontakt, men hun vil bare leke og utforske dagen lang, ikke kose. Må stjele til meg kos som hun egentlig ikke er helt med på - mens hun er opptatt av andre ting. Er hun spesiell, eller kommer kosen etter hvert?
lille sprelle Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 selv ikke når hun sitter på armen og er litt sigen? er mye aktivitet her også, men hun liker helt klart å ha pause i leken og da er en fin ting å være på armen til mamma mens hun går rundt og så titter vi på ting og tang
Singeline Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Tja...hun liker jo å gå rundt og titte på ting og tang, men da vil hun helst BORTI ! Slapper liksom ikke av.....kanskje jeg forventer for mye? Hun klemmer liksom ikke tilbake når jeg klemmer, da vil hun unna og over på neste forskningsobjekt. Hun har likksom ikke ro på seg.
Singeline Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2008 Når det gjelder å være sigen, så virker det som hun blir mer og mer aktiv jo trøttere hun er. Hun prøver å motvirke trøtthetsfølelsen, virker det som. Rett skal være rett; jeg har faktisk opplevd at hun har sovnet i armene mine 2 ganger - og 2 ganger i farens. Men that's it.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Verken minsten på 5 mnd eller eldstesnupp på 2 1/2 år har vært spesielt kosete barn.. ( Jeg har prøvd!..hehe... men det er bare "kjedelig". Eldstesnupp har faktisk blitt mer kosete de siste ukene, og det er jo en helt ny verden! Hehe..) Det er nok verken spesielt eller unormalt, mine er også veldig blide og fornøyde, men for mye "inntil" og knusekosing er totalt uinteressant. Når jeg nå ser at eldste begynner å komme i litt "sitte på fanget"-modus slår jeg meg til ro med at det kommer når det kommer med minsten også ;o) Så klart er hun gnuete og kosete når hun er trøtt, men jeg må "tulle" med henne for å kunne snike inn kos. Å bare sitte på armen og kose er ikke noe gøy ;o)
Singeline Skrevet 6. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2008 Ah, det var godt å høre at vi er flere, og at det kan endre seg over tid. Nei for pia vår er PERFEKT på alle måter, blid og fornøyd og aktiv og sover og god matlyst og bare lekkert, så vi får bare godta dette, og fortsette å "lure" til oss litt innimellom.
Tante Gustava Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Tassen er straks 6mnd, og han koser aldri. Trodde ikke det var vanlig å kose når de er så små jeg. Det nærmeste er vel å bli utforsket av små hender som drar og kliper i ansiktet Som du sier, har ikke tid, alltid noe som skal utforskes eller studeres. Har alltid tenkt at dette er noe som kommer med alderen, kanskje det ikke gjør det...? Hjelp... Jeg vil ha en kosegutt som koser med mammaen sin
Lissi99 Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Så bra jeg fant dette innlegget nå, skulle akkurat til å poste det samme. Min lillegutt på 9 md har vært sånn bestandig. Var på barseltreff og ble nesten litt overgitt hvor kosete dem andre babyene var i forhold til min. Men da er det vel kanskje normal da
Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Gutten min på 10 mnd er heller ikke spesielt intrissert i å kose. Det har han virkelig ikke tid til! Prøver å sette meg ned med han på faget med kosen og smokken hans og synge sanger eller noe. Går i 10 sekunder, så skal han leke igjen Tror nok egentlig ikke det er noe unormalt, mamma sa at jeg ikke ville kose før jeg var tre år gammel, så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå