Karen78 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 hei hei Her har fortsatt ingenting skjedd. Gått to dager over... Kommer på treffet i kveld, så fremt æ ikke tar en kaffe på føden isteden Sees Karen
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Heia :-) Va spent på om det hadde skjedd nåkka ja :-) Kommer åsså så fremst æ klare å holde blodtrykket litt i sjakk, e på grensa t å bli satt i gang... Har jo ei uka t termin så æ satse på at æ rekk en jordbærshake t. Glede mæ Sees Monica
Bobla74 Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Kom visst bort anonymknappen.. Sånn e det med tykke stive fingra på morgenkvisten :-)
gravida81 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Heia:) Her e det ikkje et pekk en plass på at nokka bi å skje så eg kommer ikveld:D Så satse vi på en kaffe på UNN tel helga kanskje? *drømme* Ses ikveld jente:)
Myra Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Hei jenter. Synes det e koselig at dokker vente på oss andre som ikke har termin ennu :-) Satse på å komme i kveld æ og. Trur ikke det skjer nokka i mi retning ennu. Siste dag på jobb i morra da, JUHUU. Marit
gullnr2 Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Satser på å komme i kveld, trivelig med disse treffene, selv om jeg kom lovlig sent med....Tar gjerne en kaffe/te på føden til uka, bebisen er i seteleie, og satser på at den holder seg inne til jeg skal på fødepol på tirsdag. Etter dette håper jeg på kjapp og ukomplisert ekspedering av keisersnitt. Lene
Fagereng Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Hei. Helt enig med min navnesøster Bare å holde igjen jenter!! Jeg kommer helt klart i kveld. Enda 6 uker igjen for min del, så ikke så sansynlig at baby kommer enda for min del Vi ses. Marit.
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Æ kommer m 90% sikkerhet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå