LilleVildeogMamma Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 lille på 1 mnd. har så vondt i magen på kveldene.. slitsomt og trist.. lurer på om minifom hjelper og om det er greit å gi til disse små...
Gjest Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 hei. barnelegen jeg pratet med på st. olavs trodde ikke dette hadde noe for seg. tenkte likevel å prøve, men droppet det da det ble publisert en artikkel om at dette innerholder parabener, som er hormonforstyrrende. Noen har merket bedring, andre ikke.. her ble det med den ene dagen, så det fant jeg aldri ut men, et annet tips, du kan prøve amme-te og maltekstrakt? Også er det mer også tror jeg, men husker ikke helt.. hva med en titt på kolikkdebatten-? lykke til
Gjest Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138227114 se her! flere gode tips på kolikkdebatten også
Nattinatta Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Jeg snakket med en barnelege som er venn av familien, og hun sa at det er bare å prøve miniform. og hjelper det, så er det bare å bruke. kunne også ta litt høyere dose hvis det måtte til... så det er forskjellige meninger rundt dette middelet. og det ser ut for aat ingen klarer og bli enige... vi prøvde det, men hadde ingen virkning. det står jo også på pakke, at hvis en ikke ser en bedring etter noen dager skal en heller ikke bruke middelet...
anneli84 Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 jeg brukte minifom på tulla mi og livet gikk fra helvete til rene himmelen i løpet av ett par dager!!! og ja det er snakk om at det er noe greier med den.. men snart så er et vel noe hormon greier i melka og?? syns det blir llitt mye og høre på alt... det er jo ikke snakk om å gå på minifom til man fyller 60 så kan ikke være så ille.=) kjør på
LilleVildeogMamma Skrevet 6. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2008 jeg har bestemt meg for å gjøre et forsøk og hun har fått første dose allerede. Tror hun trenger den sårt for dette er noe som helt tydelig bygger seg opp og jeg tør ikke tenke på hvor det ender.. Har det ingen effekt før lørdag skal vi forsøke fenikkelte tenkte jeg! Tusen takk for svarene jenter, dere er supre!
NormaJean Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 minifom REDDET oss!!!!! lillegutt gråt og gråt, masse vondt i magen og mye luft. gav minifom før hver amming og ga også sukkervann når han hadde vondt. funket kjempebra:) fikk og bekreftet av barnelege at det var ok å gjøre dette. etter 2 uker var han helt fin og han har ikke hatt noe problemer etter dette (bortsett fra litt vanlig vondt i magen en gang i blandt da) brukte minifom i 3 uker totalt. sukkervann: kok opp 1 dl vann og rør inn 1 ss sukker. gi 2 ml ved behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå