Gå til innhold

da har jeg tatt min første sex-chat samtale...

Anbefalte innlegg

Skrevet

barrieren er brutt og det gikk fint. han var nesten ferdig da han kom inn. idiot. neste gang får de da jammen holde på litt så jeg tjener noen penger altså.... fnis....

Fortsetter under...

Skrevet

Fortell, fortell!!! Hvordan foregår dette egentlig? Hilser han først og sier noe navn, småprater dere litt først, eller går dere rett på sak? Spør du hva han vil prate om eller sier han det rett ut på eget initiativ?

Nysgjerrig, nysgjerrig må vite. Dette hørtes jo spennende ut. Aldri tenkt på at "hvem-som-helst" kan ta en slik type jobb. Hvordan fikk du jobben foresten?

Skrevet

mye rart. forige kvelden var det en som ringte om igjen hele natta. - helt greit det. har 10 kr minuttet jeg:) på 2 vakter har jeg tjent ca 2000 (8 timer)kroner. regner med mer etterhvert som jeg får erfaring med å holde på kunden.

de ringer inn. ikke alle er de skarpeste knivene i skuffen. vil bare høre en kvinnestemme si de er kåte. de sitter klar med kanoen i hånda og fyrer av gansk fort. kjedelig for de tjener vi ikke noe særlig på. noen vil gjerne snakke om alt og ingen ting. så samtalene er fra 2- 20 minutter ca. noen lenger.

noen vil bare høre at du putter et eller annet i musa... cola flaske feks. jupp så sier du det.

må inrømme at jeg morer meg med disse dumme folka....

noen unge gutter er det også... de har nok litt komplekser. de er stort sett fort ferdige.

fikk jobben via finn. no. er et firma der nå. HDL eller noe slikt. er vel hotline det. søk jobb hjemmefra

ei av damene tjener faktisk 50 000 i mnd. Sinnsykt. Jeg har mål 6000 pr mnd. alt over er bonus. har avtalt ca 10 timer til denne mnd, så målet blir nok nådd.

må få meg bedre telefon linje. snakker over skype nå. det ødelegger nok litt for å kunne holde på kundene.

prøver å spørre litt før man går på sex pratet.... jo flere minutter . jo mer penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...