camosilla Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Vil tro at du må bare prøve annet merke eller annen str. på bleia. Jeg har god erfaring med Pampers baby-dry (de store pakkene de har på Rema 1000)
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Det gjorde ungene her og en periode, men det jeg gjorde var å ha på en bleie som var en str mindre faktisk.Den satt mye bedre.Liker libero sin best og gikk fra str 4 til 3 (da veide hun 7.5 kg ca)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Jeg er også kjempefornøyd med pampers baby dry
nanomor Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 har hatt akkurat samme problemet med min gutt, byttet til libero, og nå er det bra:o) Men brukte pampers hele veien med jenta mi med suksess? kjønnsforskjell?
Erisa* Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Vi gikk opp en str med Libero om natta, og da ble det bra:)
Yo&La+spire Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Toybleier:) Formsydd med ullbukse utenpaa er lekasjefritt, iallefall hos oss og alle andre eg har snakket med som bruker det;)
Gjest Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 samme problem her, og vi har begynt å ta på body og strømpebukse i stedet, sitter litt strammere og holder tydeligvis bedre på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå